|
|
|
|
|
|
לא חוזרים לצורך מעבר מטריפל לאינטרנט בלבד |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
התנתקתי מהטלוויזה של הוט ונשארתי רק עם האינטרנט במשך חודש מבטיחים לי שיצרו איתי קשר כדי לתת לי מחיר לתשלום האינטרנט כדי שאני לא ישלם מחיר מלא אך בפועל לא יוצרים כשר
בכל פעם שאני מתקשר וממתין שעה על הקו מבטיחים לי ששימור לקוחות יצור איתי קשר אך הבטחות לחוד ושרות לחוד
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|