|
|
|
|
|
|
הטרדה טלפונית |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
כבר פעם שניה שמתקשרים אלי במסגרת "שימור לקוחות" של הוט ומציעים לי חינם פתיחה של כל הערוצים. בפעם הראשונה נפלתי בפח ואז גיליתי כי חייבו אותי. לא חינם ולא נעליים! בפעם השניה ממש כעסתי כי מעיזים לעשות לי את אותו תרגיל שוב. אין גבול לחוצפה?
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|