פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין ממיר לא קיים לאחר התנתקות נושא התלונה:
לוי כרמלה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה התנתקתי מהוט לאחר כחודש שלחו לי מכתב שיש חוב בגין ממיר שלא הוחזר לטענתם ובנוסף תשלום מסוים על שארית חוב. לאחר שיחת טלפון התברר עם המוקדנית שאכן החזרנו את כל הממירים ואת שארית החוה שילמנו (יש אסמכת תשלום). לפני כשבועיים קיבלתי מהם מכתב מעורך דין בגין החוב על הממיר הזה לאחר ייעוץ עם עורכת דין התקשרתי אליהם וביקשתי טופס שמאשר שקיבלתי את הממיר שהם טוענים שלא החזרתי שלחתי להם בפקס את הטופס של הטכנאי שאסף את כל הממירים והם טענו שאין טופס שמאשר שהממיר אצלי אבל עדיין החוב עומד ואני חייב לשלמו
ללא אישור שהממיר אכן התקבל אצלי אין בכוונתי לשלם כמובן ( הם יכולים גם לטעון שיש אצלי עוד אלף ממירים) ואני דורש לקבל או את הטופס שאכן הממיר התקבל אצלי או טופס שמאשר שאין שוב חוב לחברה שלהם
כספי סוג הנזק :
טופס חתום המאשר שאין חוב בחברה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה