|
|
|
|
|
|
מענה טלפוני |
נושא התלונה: |
רבדין מיכל |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
יותר מ-5 דקות לא עונים בטלפון. זה קרה לי כבר יותר מ-5 פעמים. זה עולה לי כסף ואני לא מקבלת שירות
גם על מיילים הם לא טורחים לענות חוץ ממייל שבו "איימתי" לעבור לחברת "יס".
כבר ידוע שיש הרבה תלונות בנושא ואין פתרון. אולי צריך להוציא חוק שיחייב את הוט לשאת בהוצאות השיחות אליה בנושא שירות. זה טוב גם לשאר חברות עם שירות כל כך מזלזל.
באורנג', למשל, זה קיים.
|
אי טיפול בתקלות |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|