פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מבקשת ניתוק משירות טריפל נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אנו מנסים להתנתק משירותי הוט - טלויזיה, טלפון ואינטרנט - מזה למעלה משבועיים ללא הועיל.
ב- 24.7, לאחר המתנה ארוכה ביותר בטלפון, הודענו כי אנו מעוניינים להתנתק מהשירות לאור מעבר לדירה חדשה, ומייד הפנו אותנו לנציג שירות שאחראי על מעבר דירה, שמעלם לא השיב.
שוב ושוב הועברנו מאז לנציגים האחראים על נושא מעבר דירה, למרות שביקשנו להתנתק מהשירות.
ב- 1.8, עם מעבר הדירה, הודענו על ניתוק משירותי חברת הוט דרך אתר "נתק" וקיבלנו אישור שההודעה הועברה לחברה.
איש לא חזר ליצור עמנו קשר.
ב7.8 השארנו הודעה באתר האינטרנט של חברת הוט על בקשת הניתוק, וגם להודעה זו אין תגובה.
אנו מעוניינים להחזיר את כל הציוד שברשותנו לחברה לאלתר. כבר נקשרנו בשירות עם חברות אחרות בתחומי הטלןויזיה, האינטרנט והטלפון.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה