פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות זוועתי וחוסר התחשבות בלקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לא מקבל חשבוניות בדואר מזה מספר חודשים, בניגוד לחוק.
בחודש שעבר שמתי לב שחייבו אותי מעבר לרגיל בחודשיים הקודמים. הכריחו אותי להגיע לתחנת שירות רחוקה להחליף את אחד הממירים שהוא ממיר המקליט לממיר לא מקליט. למרות שציינתי שאני נכה ומחובר לחמצן ותומך נשימה. נתנו לי ממיר לא תקין ושאינו עובד בצורה תקינה.
במהלך שבועיים ניסיתי להשיג את השירות והתמיכה מספר פעמים ולא ענו לי גם לא לאחר שעה שלמה של המתנה כל פעם.
ביום שישי השגתי אותם לאחר 45 דקות המתנה. אמרו לי שיש לי טריפל, וזה ממש לא נכון. מעולם לא הסכמתי לשירות טריפל ואין לי טלפון של הוט. אחרי שהייתי על הקו 3 שעות במהלכן העבירו אותי משירות לקוחות לתמיכה וחזרה לשירות לקוחות פעמיים מבלי לקבל פיתרון, החלטתי להתנתק. ביקשתי לדבר עם קישרי לקוחות. הועברתי לעמדת המתנה...אחרי 45 דקות נוספות ללא מענה ניתקתי את הטלפון.
במהלך כל השיחה התלבטתי אם להישאר על הקו. חששתי שבפעם הבאה שוב אצטרך לעבור את ההמתנה ובזבוז זמני.
התנהלות כזו של זלזול בי כלקוח ובזמן שלי מכעיסה אותי.
ממליץ לכם להימנע מלהתחבר ל-HOT!!!!
עלבון, עוגמת נפש ו סוג הנזק :
שליחת חשבוניות של 4 חודשים אחרונים, זיכוי של 30 ש"ח על חודשיים וכן זיכוי על 54 ש"ח בגין שינוי שגוי של מסלול לטריפל פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה