חיוב ללא קבלת שרות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוננו להתנתק מהשרות. אנו מנסים להתנתק מזה שבוע, אל עדיין לא נותקנו ולא יצרו עימנו קשר (באמצעות "נתק").
הצטרפנו לחברת הוט לפני כחודש ומתקין שהגיע לא ביצע את ההתקנה בחדר השינה כראוי. כתוצאה מכך, אנו משלמים על שרות שאיננו מקבלים כבר חודש. היו בביתנו שלושה טכנאים, ביזבזו לנו זמן יקר, שעות המתנה ואובדן ימי עבודה עד שלבסוף הטכנאי האחרון הורה לחברה לזמן מתקין שישלים את ההתקנה שלכתחילה לא התבצעה. שרות ההתקנה תואם רק לעוד זמן ממושך- מתקין רק בעוד שלושה שבועות, בעוד שכשרצינו להתחבר לפני כחודש- ההתקנה תאומה ליום למחרת. השרות של החברה הוא בזיון ובושה וחרפה. החברה מזלזלת בלקוחותיה- בנו ועל כן, אנו דורשים לבטל את המנוי מיידית.
בכבוד רב,
הילה ***
|
כספי |
סוג הנזק : |
ניתוק מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|