פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא קבלת שרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוננו להתנתק מהשרות. אנו מנסים להתנתק מזה שבוע, אל עדיין לא נותקנו ולא יצרו עימנו קשר (באמצעות "נתק").
הצטרפנו לחברת הוט לפני כחודש ומתקין שהגיע לא ביצע את ההתקנה בחדר השינה כראוי. כתוצאה מכך, אנו משלמים על שרות שאיננו מקבלים כבר חודש. היו בביתנו שלושה טכנאים, ביזבזו לנו זמן יקר, שעות המתנה ואובדן ימי עבודה עד שלבסוף הטכנאי האחרון הורה לחברה לזמן מתקין שישלים את ההתקנה שלכתחילה לא התבצעה. שרות ההתקנה תואם רק לעוד זמן ממושך- מתקין רק בעוד שלושה שבועות, בעוד שכשרצינו להתחבר לפני כחודש- ההתקנה תאומה ליום למחרת. השרות של החברה הוא בזיון ובושה וחרפה. החברה מזלזלת בלקוחותיה- בנו ועל כן, אנו דורשים לבטל את המנוי מיידית.

בכבוד רב,
הילה ***
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה