פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים בהוט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-11/8/14 פנה אלי מאור מקשרי לקוחות, מכיוון שרציתי להתנתק, לאחר שיחה טעונה וחשוב לציין סבלנית מצד אותו נציג בשם מאור ,הובטח שהחיוב החודשי יהיה 230.- ש"ח וראו פלא החודש אתם אמורים לחייב אותי בסך 374.76 ש"ח למהההההההההה מבקשת להתנתק בהקדם האפשרי, לא יכולה להמשיך להתנהל מול חברה שלא יודעת לכבד את עצה הטל שלי 05069***82 דחווווווווווווף.
ב-10/9/14 שוב התקשרתי לשרות לבדוק את החיוב החודשי שלי, ענתה חנין מצוות ג'ון, אמרה שהיא מתקנת את העוול שעשו לי ל- 230.- ש"ח כפי שהובטח מס' אסמכתא = 867**104.
היום שוב התקשרתי לשרות של הוט, לאחר המתנה של 40 דקות, ענתה סירין מצוות חליל - טוענת שהחיוב הוא 270.- ש"ח ולא 230.- ש"ח, ביקשה שאשלח לה פירוט עסקה - דבר שאתם לא מעבירים ללקוח.
הבטיחה שאחד המנהלים יתקשר אליי תוך 24 שעות.
מדוע אני צריכה לעבור ייסורים , המתנה ארוכה ביותרעל הקו, לדבר עם חכמי חלם (אולי השכר נמוך וזה מתאים לכם)
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה