פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוט – ביזיון, עוגמת נפש , שקרים' חוסר אחריות ומקצועיותb נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-7/14 פניתי לשרות של הוט, מכיוון שהחיוב החודשי שלי היה , 407.- ₪. כמפרנסת יחידה ואמא ל-2 בוגרים, עם משכורת נמוכה, הסכום הזה נהיה גבוה מדי בשבילי והחלטתי להתנתק מהוט כדי לחסוך בהוצאות.
פניתי לשרות של הוט, לבקשה של ניתוק, 40 דקות המתנה, פשוט הזוי ולאחר מכן העבירו אותי לקשרי לקוחות. דיברתי עם נציג בשם ***, ב- 11/8/14 בשעה 17:00. הסברתי ****, שכאישה חד הורית ומפרנסת יחידה, קשה לי להוסיף גם את ההוצאה של הוט כל חודש, שהיא מאוד יקרה. מאור היה מאוד סבלני,נחמד, אפילו הזדהה עם מצבי, שיתף אותי שמכיר את המציאות הזו מקרוב. הבטיח שמרגע שאני מדברת איתו, החיוב החודשי יהיה 230.- ₪ למשך שנה שלמה. שיתפתי אותו, שבהוט, כנראה שהנציגים מקבלים הוראה מהמנהלים – בטלפון נאמר דבר והחיוב הוא דבר אחר. *** הבטיח לי שהוא באופן אישי יטפל בפניה/שימור , יעדכן אותה כמו שצריך ואם חלילה תהיה בעיה שאפנה אליו ישירות.
ב-26/8/14 , התקשרתי לשרות של הוט, ענתה *** מצוות ג'ון – ופלא – המבצע והשיחה מול מאור בכלל לא עודכנה, ואותה *** אפילו ענתה בחוצפה, כאשר שמעה ממני את מה שנקבע מול ****/קשרי לקוחות.
לאחר מס' ימים, שוב התקשרתי לשרות לקוחות, ענה לי , *** מצוות יהודית, וגם לא ראה שום עדכון של 230.- ₪ חיוב חודשי כפי שהבטיח ****. ביקשתי ממנו, ש**** יצור איתי קשר בדחיפות – ענה שישלח לו ולמנהלת שלו אימייל. ברור שאף אחד לא חזר אליי עד עצם היום הזה.
ב-1/9/14 שוב התקשרתי לשרות לקוחות, ענתה *** מצוות חליל, אמרה שלא עדכנו את המבצע והסכום במערכת, ברגע זה מתקנת, נתנה לי מס' אסמכתא – 86777104 - הבטיחה שב-10/9/14 הסכום יהיה 230.- ₪ וגם זיכוי על חודש 8/14 שגם חויבתי לא כפי שהובטח לי.
ב-2/9/14 , לאחר המתנה של יותר מ- 40 דקות על הקו, שוב ביקשתי להתנתק דרך השרות, ומיד התקשר אליי *** , מאד התנצל, הבטיח לעדכן וליישם את כל הנאמר מול מאור מחודש 8/14. מסר לי את הנייד שלו : 053-6****50, אמר שעדכן את הנאמר מחודש 8/14, וכל בעיה שאפנה אליו.

תנחשו......ב-10/9/14 הח-ן שלי חויב ב- 374.76 ₪.פשוט התפוצצתי מכעס, הרגשתי רע מאוד ופניתי לרופא מטפל שהפניה אותי לא.ק.ג.
ב- 10/9/14 התקשרתי ****/נציג שטח, ברור שלא ענה, שלחתי לו הודעה , וברור שלא חזר אליי, עד עצם רגע זה.

אני פשוט משתגעת מהביזיון של חברת הוט, משתגעת מהשקרים, פשוט התעללות בצרכנים שלה.חוסר אחריות וחוסר מקצועיות – אי סדר מזעזע.
זמני המתנה לשרות בלתי נסבלים, מילה של נציג היא לא מה שאתה קורא בחיוב – כנראה עפ"י הנחיה של ההנהלה כדי לנפח את המשכורות בבונוסים.

פשוט התעללות לשמה – מבקשת פיצוי כספי על כל העוגמת נפש , הביזיון הזה, בזבוז זמן .
פשוט חברה של חכמי חלם – הגדרה הכי מדוייקת.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם וניתוק פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה