פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי והטעייה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים עשיתי עיסקת טריפל של הוט שכלל טלוויזה שרותי אינטרנט וטלפון במחיר של כ 320 ש"ח
במשך התקופה שאחרי ההסכם נוספו לי ממירים ושרותים שונים שעד כמה שאני זוכר היו ככלולים בסכום.
בעיסקת הטריפל נאמר לי ששיחות הטלפון הם ללא הגבלה ושאני גם זכאי לקו טלפון נוסף ללא תשלום בשיטת דיברת שילמת.
הסברתי לנציגה שאני לא זקוק לקו נוסף ובזאת נסגרה העיסקה.
כיוון שהחיוב של הוט הוא לא אחיד, חלקו מחויב בכרטיס אשראי אחד וחלקו באחר היה קשה לעקוב אחרי החיובים שלהם. אחרי תקופה מסויימת שמתי לב שהחיובים שלי מגיעים לאיזור ממוצע של חמש מאות ש"ח בחודש.
ניסיתי לברר איתם אבל אין שום אפשרות להשיג נציג בטלפון וכיוון להקדשתי לזה כחצי שעה עד שעה בכל יום במשך תקופה מסוימת המקסימום שהצלחתי להשיג זה מענה על ידי נציג שהפנה אותי לנציג אחר ואז השיחה נעלמה.
לאחרונה עברתי ליחות דרך שליחת מיילים אליהם ואחרי כשבועיים של התכתבות הסתבר לי שאני מחוייב בכארבע מאות שקל בחודש עבור השרותים כולל ממירים (שזה עוד סביר למרות שלא נראה לי שזה מה שסוכם) ובעוד בין שמונים למה ש"ח בכל חודש עבור שיחות טלפון.
כשהסברתי ששיחות הטלפון שלי הן במסלול ללא הגבלה הסתבר לי שאת מסלול השיחות ללא הגבלה הם עשו על קו הטלפון שלא ביקשתי בכלל ושבפועל מעולם לא היה לי אותו ועל קו הטלפון שלי שחשבתי לתומי שהוא ללא הגבלה חייבו אותי בכל חודש.

אחרי התכתבות הם הודיעו לי שהם העבירו את הקו ללא הגבלה למספר שלי הקיים ואת הקו הלא קיים הם מבטלים.
לא התנצלו ולא התנצלו ולא הציעו שום פיצוי על העובדה שבמשך שנתיים חייבו אותי סתם.

חברה מתוקנת היתה גם צריכה לשים לב שיש תוכנית טריפל על מספר שאיננו קיים בכלל באופן מעשי ומעולם לא נעשו בו שיחות.

לירון ***
054-43***54
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה