פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים חיובים חיובים שלא מפסיקים נושא התלונה:
שפיר אורטל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום בחודש מאי הצטרפתי להוט (טעות חיי) בחודש יוני חייבו אותי על חלק יחסי 127 ש"ח (אגב החוזה שלי הוא 200 ש"ח טריפל +ערוצי ספורט 67 ש"ח בחוזה רשום ממירים 0 ש""ח) שילמתי במשך החודש וחצי שהייתי מחוברת גם לייס וגם להוט לפי חוק הוט היו אמורים לזכות אותי וגם לנתק אותי משירותי ייס, לאחר שהתנתקתי אמרה לי הנציגה את התנתקת אנחנו לא נזכה אותך , בחודש יולי חויבתי בסך 380 ש"ח שהתקשרתי לברר נאמר לי שחויבתי עבור ממירים שלא הייתי אמורה לשלם ובלה בלה בלה בקיצור הוציאו לי זיכויים שבפועל לא ירדו מהחשבוניות (פשוט מצחיק מאוד מרוב שזה עצוב ) ב06/08 ביצעתי התנתקות דרך אתר נתק ובמקביל יומיים לאחר מכן ביצעתי התנתקות טלפונית , נאמר לי ע"י נציגת השירות שיוכלו להגיע לאסוף את הציוד ב29/09 שאלתי מדוע כל כך מאוחר אמרה הנציגה שאין להם מועד אחר , לפני כיומיים הגיע למייל שלי חשבונית בסך 911 ש"ח הכוללת את חודש ספטמבר , אני לא משקרת אני חולה נפשית בגלל הוט אני עם התפרצויות של בכי אני כבר לא עומדת בזה בבקשה תעזרו לי אני רוצה לשלם את מה שמגיע להוט אבל לשלם מה שסגרתי ולפי הזמן בפועל בו הייתי מחוברת לשירות אין לי עם מי לדבר שם עושים ממני צחוק כל כמה ימים מתקשר נציג בדרג אחר אני מספרת את הסיפור מבטיחים שיטפלו בי ושום כלום בבקשה עיזרו לי , תודה מראש .
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כנידרש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה