פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
3 ימים ללא קליטה, טכנאי אמור היה להגיע, המתנות ארוכות מאוד על הקו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
התקשרנו להוט על מנת לדווח שאין לנו קליטה של שום ערוץ (מסך שחור). שלחו אותי להחליף ממירים. נסעתי במיידית, החלפתי. הבעיה לא נפתרה. נקבע לי טכנאי לעוד שישה (!!) ימים. התקשרתי שוב, צעקתי, איימתי בעזיבה. הקדימו את הביקור לטכנאי לבעוד יומיים. היה אמור להגיע כבר לפני רבע שעה. כל פעם שאני מתקשרת אני נאלצת להמתין בין 20 דקות לחצי שעה על הקו. שוב התקשרתי, התייאשתי מלהמתין על הקו. נעזרתי בשירות שיחזרו אליי. טכנאי אין ואני פשוט חסרת אונים ועצבנית מהזלזול של חברת הוט
עוגמת נפש סוג הנזק :
הייתי מצפה שישלחו במידית טכנאי לתיקון התקלה. אנחנו כבר 3 ימים ללא טלויזיה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה