פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים בייתר בניגוד לסיכום ואי השבצ הכסף למרות הבטחת החברה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב30 ליולי 2014 נציגת הוט פנתה אלי להצעה לטריפל הוט פייברבוקס ולצערי הסכמתי.
סיכום עסקת טריפל הוט עימי היתה על 299 ש"ח בתוספת 15 ש"ח עבור הממיר פייברבוקס ו3 חודשים VOD חינם. סה"כ עבור הטריפל אמורים לגבות 319 ש"ח לחודש. וללא דמי התקנה. אשמח להציג את סיכום העסקה שברשותי.
הוט גבתה עבור חודש אוגוסט 693.76 ש"ח ועבור חודש ספטמבר 2014 651.36 ש"ח. סה"כ 1345.12 ש"ח עבור חודשיים, חריגה של 707.12 ש"ח.
מצרפת בזה את סיכום העיסקה ומכתב קודם המתאר את עוגמת הנפש והזילזול של החברה בנושא השירות.
אני רואה בזב גניבה לאור יום וזאת לאחר שביצעתי מספר שיחות עם נציגי החברה .
בתאריך ה23.9.14 נציגה בשם עסאף בשעה 08:15 הבטיחה להשיב את כספי .
בתאריך ה30.9.14 בשעה 10:29 נציגה בשם מורן טענה שלא טופלה הבעיה והובטח שתטפל בכך וכספי יושב לכרטיס האשראי.
כמו כן הובטח שישובו אלי תוך 2 ימי עסקים עם החזר חודש אוגוסט.
לא זו בלבד שלא השיבו את החיוב ביתר אלא שחייבו בייתר גם בחודש הנוכחי.
אבקש לקבל את כספי מיידים בצירוף ריבית של פריים + 8 אחוז שזה הריבית עבור חריגה בחשבוני.
אבקש לתאם ניתוק שירות עם חברת הוט בשל האכזבה והזלזול בכספי וחוסר היכולת לתת שירות.
מצרפת מכתב קודם על היחס ובעיית שירות:
בתאריך ה30 ליולי פנתה אלי נציגת הוט בשם גליה להצעה לשדרג למכשיר פייברבוקס טריפל, ההתקנה תואמה לתאריך ה4 לאוגוסט ובוצעה ע״י אבשלום , לאחר שהתקין ואמר שהוא הולך, ביקשתי שיחבר גם את האינטרנט שהרי יש לי טריפל כולל שירותי אינטרנט ואמר שהוא לא יחכה עכשיו 40 דקות עד שיענו לי בטלפון בהוט ואין לו זמן לחכות. התעקשתי שיחבר ולא ישאיר אותנו ללא אינטרנט והוא עשה זאת למרות שקיטר והיה מאוד לא נעים. לאחר שהלך הסתבר לי שנעשה חיבור רק לאינטרנט האלחוטי ולא נעשה חיבור לרשת הביתית.
המחשבים הנייחים לא עובדים והזמנתי לביתי מומחה רשת שגילה שהטכנאי השאיר את הרשת ללא כל חיבור.
ביצעתי 4 שיחות להוט עם המתנות של שעה וחצי כל אחת ויש לי תיעוד על כך והם הסבירו שעלי להוסיף עוד 150 ש״ח עבור המכשיר הנוסף דבר שלבסוף ויתרו על הדרישה המגוחכת אבל תיאמו התקנה לסוף אוגוסט .
חודש ללא אינטרנט וחיבורים למחשבים הנייחים בבית בו העסק שלי מתקיים מה שגורם לי לחוסר יכולת לעבוד מהבית וגורם לנזק כלכלי.
אבקש לתקן את העוול מיידית ולהתקין לי חיבור לרשת שהרי עליכם לספק לי תשתית עליה אני משלמת או שאאלץ להתנתק ולעבור לחברה שמכבדת את לקוחותיה ואאפוצה על כל הנזק שנגרם לי בשל התהלות חברת הוט.
בברכה נירית
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
השבת כספי מיידית וסיום התקשרות עם חברת הוט פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה