פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ביותר!!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום זה התקשרתי אחה"צ לשרות לקוחות של הוט כדי לפתור בעיה בממיר. המתנתי על הקו 28 דקות ורק אז היתה לי אפשרות להשאיר מספר טלפון לחזרה, הבטיחו לחזור כעבור שלוש שעות. חזרו אלי רק למחרת בבוקר בשעה 7:30 וכשעניתי השיחה התנתקה. בתאריך 27.10.14 בשעה חמש אחה"צ שוב התקשרתי לשרות הלקוחות של הוט המתנתי על הקו 33 דקות!! עד שענתה לי נציגה, כמובן שכעסתי מאוד מאוד וביקשתי לדבר עם מנהל או מישהו אחראי כי לא יתכן שזמן ההמתנה כל כך ארוך עד לקבלת מענה, זו לא פעם ראשונה ולא שניה בחודשים האחרונים שאני נתקלת בבעיה זו. היא כמובן התנצלה וסיפרה שהם מודעים לבעיה זו ושהם מנסים לגייס עוד כוח אדם (תשובה שאני שומעת שוב ושוב אך ללא שיפור) והתעקשה לתת לי שירות מבלי לערב מנהל. היא כמובן הבטיחה לפצות אותי על עוגמת הנפש, פה 10 ש"ח פחות ופה 5 ש"ח פחות, זה כמובן לא מרצה אותי. לאחר 10 דקות שיחה איתה הבטיחה להעביר אותי מיד לשרות הטכנאי וביקשה שאמתין על הקו. המתנתי שוב קרוב ל-25 דקות וללא מענה!!!! המנגינה שמתנגנת בזמן ההמתנה כבר מורטת עצבים. מרוב כעס סגרתי את הטלפון לאחר 25 דקות. אותה נציגה שענה לי משרות לקחות לא העלתה על דעתה לבדוק אולי האם קיבלתי שירות אחרי כל כך הרבה זמן המתנה וכעס ועצבים, ולחשוב אולי להתקשר ולבדוק האם התקלה סודרה.
המתנתי קרוב לשעה ועשר ודקות ולא קיבלתי שום שרות!!! מה שכן קיבלתי זה עצבים ולחץ בחזה. פשוט בושה וחרפה שחברה כזו שדואגת לקחת כל חודש בחודשו במשך 10 שנים המון כסף ולא ניתן אפילו לקבל שירות כמו שצריך. אני מקווה שהתלונה תטופל, אחרת אאלץ לעבור לגורמים גבוהים יותר, ולפרסם את הבזיון הזה בכל אתר, עיתון, פייסבוק, ובכל מקום אפשרי. אני מוצאת את עצמי פשוט מוותרת על תקלות ועל בעיות בצפיה כדי לא לעבור את הסבל הזה שוב.
לחץ בחזה סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה