חיובים כפולים על מנוי שנותק |
נושא התלונה: |
יום חמישי 07 אוגוסט 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
שד' ירושלים 77 קרית ים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני פונה לכל הגורמים כולל משרד התקשורת ,אמון הציבור ותביעות בבית משפט על כך שחברת הוט בשיטתיות גונבת מלקוחותיה ומתנערת מאחריות !
ניתקתי מנוי באתר "נתק" בתאריך 7.8.14
להפתעתי אני מגלה שבמשך 3 חודשים עדיין מחייבים אותי על המנוי
כשתקשרתי לנציגה קיבלתי תשובות הזויות ומבולבלות של חיוב יחסי וכו',
כשביקשתי לדבר עם מנהל נאמר לי שיחזור אליי תוך 48 שעות ,
כמובן שזה לא קרה ,התקשרתי שוב ולאחר שבוע חזרה אליי מנהלת שסיפרתי לה על החיובים פתאום היא אמרה שלא החזרתי איזה ממיר על המנוי הקודם .
כמובן שהחזרתיח את כל הציוד כנדרש,ואני מניח שניתן לבדוק זאת בכל האמצעים הטכנולוגיים,אותה מנהלת אמרה שהיא בודקת וחוזרת אליי .
מאז לא חזרה ,ולא חזר אף נציג של הוט ,לאחר כל הפניות החוזרות ונשנות פשוט מתחמקים מלתת לי תשובה .
כמובן שבידיי כל המסמכים על הניתוק שלא בוצע.
אני דורש שתחזירו את כספי ופיצוי הולם על כל הטרטור ,הזמן ועוגמת הנפש !
|
בזבוז זמן ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי +פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|