פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים כפולים על מנוי שנותק נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שד' ירושלים 77 קרית ים כתובת:
תיאור הבעיה:
אני פונה לכל הגורמים כולל משרד התקשורת ,אמון הציבור ותביעות בבית משפט על כך שחברת הוט בשיטתיות גונבת מלקוחותיה ומתנערת מאחריות !
ניתקתי מנוי באתר "נתק" בתאריך 7.8.14
להפתעתי אני מגלה שבמשך 3 חודשים עדיין מחייבים אותי על המנוי
כשתקשרתי לנציגה קיבלתי תשובות הזויות ומבולבלות של חיוב יחסי וכו',
כשביקשתי לדבר עם מנהל נאמר לי שיחזור אליי תוך 48 שעות ,
כמובן שזה לא קרה ,התקשרתי שוב ולאחר שבוע חזרה אליי מנהלת שסיפרתי לה על החיובים פתאום היא אמרה שלא החזרתי איזה ממיר על המנוי הקודם .
כמובן שהחזרתיח את כל הציוד כנדרש,ואני מניח שניתן לבדוק זאת בכל האמצעים הטכנולוגיים,אותה מנהלת אמרה שהיא בודקת וחוזרת אליי .
מאז לא חזרה ,ולא חזר אף נציג של הוט ,לאחר כל הפניות החוזרות ונשנות פשוט מתחמקים מלתת לי תשובה .
כמובן שבידיי כל המסמכים על הניתוק שלא בוצע.
אני דורש שתחזירו את כספי ופיצוי הולם על כל הטרטור ,הזמן ועוגמת הנפש !
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי +פיצוי הולם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה