ניתוק קו טלפון שלא לפי בקשתי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 אוקטובר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הייתי לקוח של הוט בטלפון במסלול "לא דיברת – לא שילמת" וגם באינטרנט במשך מספר שנים.
בספטמבר 2013 הציעה להחברה לעבור למבצע טריפל של הוט והסכמתי. הוסבר לי שבכל עת אוכל לבטל טלוויזיה ולחזור למסלול שהיה לי. באוקטובר 2013 אכן ביקשתי לבטל טלוויזיה, ואחרי שהטכנאי הלך גיליתי כי משום מה החברה ביטלה לי גם טלפון.
מאז כמה פעמים התקשרתי להוט וביקשתי להחזיר לי את הטלפון, בהוט מעבירים אותי ממחלקת שירות לקוחות למחלקת מכירות וחזרה, ומסבירים שהתקנה חוזרת של קו אלפון כרוכה בדמי התקנה ובנוסף כי המסלול "לא דיברת – לא שילמת" כבר אינו קיים.
מבקש מהוט להחזיר לי את המסלול שהיה לי בהקדם אפשרי וללא דמי התקנה, כי המודם ושקע קיימים בדירה ואני עדיין לקוח אינטרנט של הוט.
|
אי-יכולת להשמש בטלפון |
סוג הנזק : |
החזרת קו טלפון באותם תנאים שהיו לי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|