פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק מכבלים למרותבקשה טלפונית+ בפקס +אתר "נתק נושא התלונה:
קדטש גילה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 23.10.14 התקשרתי לחברת הוט וביקשתי באופן רשמי להתנתק מהכבלים. לאחרשעברתי סיוט עם נציגה לא שירותית שלא היתה מוכנה לקבל את סיבת הניתוק שלי ולאחר ששוחחתי עם 3 נציגות שונות קיבלתי אישור טלפוני על הניתוק וכי יצור עמי קשר טכנאי לקחת הציוד. שום טכנאילא יצר עמי קשר. במקביל שלחתי דרך אתר "נתק"בקשת ניתוק + אישור פקס לחברה אישור שנשלחה הבקשה. ועדיין לא הגיע טכנאי שיאסוף הציוד. שלחתי מייל לשירות לקוחות לשאול מדוע עדיין לא יוצר עמי קשר טכנאי לניתוק וקיבלתי מייל חזרה שבקשת הניתוק שלא לא התקבלה בחברה ועדיין אחוייב על שרותי הכבלים!!!! למרות שביקשתי להתנתק טלפונית + בפקס וכן אין לי טלוויזיה עובדת בבית. הם טוענים שניסולהשיג אותי בנייד -כאשר כל העולם מצליח ל השיג אותי הן בעבודה והן בנייד. אני דורשת שינתקו אותי מהכבלים ויגיעו לקחת הציוד.מדוע בנאדם לא יכול להתנתק בשקט משירות שאינו מעוניין בו ועובר סיוטר שכזה?? זה פשוט לא ייאומן
כספי סוג הנזק :
אני דורשת שהחברה תנתק אותי משירות הכבלים במיידי בדיוק כפי שביקשתי ב 23.10.14 ויגיעו לקחת הציוד שלהם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה