פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגיעו מים עד נפש נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
היי, אשמח לקבלת פתרונות על מנת לסייים כבר את ההתעללות הזו.
ביום שלישי 11/11/2014 בשעה טובה עברתי לבית חדש. למחרת בערב ב-12/11/2014 לקראת השעה 21:00 יצרתי קשר עם מוקד הטכני של חברת הוט על מנת לסדר את האינטרנט.
נאמר לי כי עליי לפות למחלקת מעבר דירה ולתאם טכנאי וכי המוקד עובד עד השעה 21:00.
ביום חמישי 13/11/2014 יצרתי קשר בסביבות השעה 20:00 ושם נאמר לי כי מוקד מעברי דירה סגור וכי הם עובדים עד השעה 19:00, כלומר נמסר מידע שגוי. בדקתי האם בשישי המוקד פעיל נאמר לי שכן.
ביום שישי 14/11/2014 בבוקר פניתי למוקד מעברי דירה, והנציגה שענת לי אמרה שעדכנה את הכתובת החדשה ויש עליי לפנות למוקד האינטרנט על מנ לתקן את התקלה וכי אין קשר לכתובת לזה שאין אינטרנט וכן עשיתי.
שוחחתי עם נציג בשישי מהמוקד הטכני וכי זה אומר שכתובת לא עודכנה וכי הוא לא יכול לטפל באינטרנט אלא טכנאי שיש להזמין ממוקד מעברי דירה. והעביר אותי למוקד.
שוחחתי עם בחור מצוות שני אשר תיאם לי טכנאי למעבר דירה ליום שני 17/11/2014 בין השעות 16:00-19:00 ואף ביקשתי שמנהל יחזור אליי וטען כי יחזרו אליי עד יום שני.
ביום שני לא פנה אליי מנהל ואף לא הופיע אצלי טכנאי. יצרתי קשר לקראת השעה 19:00 עם מוקד מעברי דיה, ושחחתי עם אדווה מצוות יסמין, וזו ענתה כי עפ"י התיעוד של הנציג מיום שישי תואם טכנאי ליום שלישי 18/11/2014 בין השעות 13:00-16:00, הסברתי כי בעות הללו אין אף אחד בבית וכי ניתן להאזין לשיחה ולשמוע שבאמת תואם ליום שני ולא לשלישי.
לאחר כשעה חזרה אליי אדווה לאחר שהאזינה לשיחה ואכן היה דצק בדבריי. תואם ליום שני ותועד אחרת. הנציגה הבטיחה כי יבוצע זיכוי ע"ס 600 ש"ח עפ"י החוק והשארנו את הגעת הטכנאי ליום שלישי 18/11/2014 בין השעות 13:00-16:00.
לקרלת הטכנאי ביקשתי מגיסי שיהיה אצלנו בין השעות הללו וזה אכן עשה כך. הגיע אלינו עוד לפני השעה 13:00 והיה עד כמעט השעה 17:00 בערב. אך טכנאי לא הופיע. התקשרתי למוקד מעברי דירה שוחחתי עם נציגה שניתקה לי את השיחה.
חייגתי שנית וענתה לי נציגה בשם דניאל מצוות ענבל. ושוחחנו ארוכות כמעט שעה.
בשיחה מול דניאל טוענת כי עפ"י הרשום אצלה בוצע שיחה אלי בין השעות 13:00 ל-13:30 שהטכנאי ניסה להשיג אותי ללא מענה. בפועל, לא קיבלתי שום שיחה (הייתי מצפה שישאיר הודעה קולית או שישלח SMS - אולי זה הזמן לרענן תקנות במשרד התקשורת), בנוסף מספרת דניאל כי הטכנאי שם פתק על הדלת שצבעה אפור. ראשית הדלת שלי כחולה ושנית לא היה שום מכתב גם כשגיסי יצא מביתי וגם כשאשתי הגיעה לבית בשביבות השעה 17:30. בנוסף מספרת דניאל, כי הטכנאי דפק בדלת ולא נענה למרות שגיסי ישב בבית.
וגיליתי גם משהו מדהים. תיאמו לי טכנאי ליום ראשון 23/11/2014 בין השעות 13:00 ל-16:00 על דעת עצמם מבלי לבדוק שזה בכלל מתאים לי.
ביקשתי לקבל כבר היום טכנאי כי אני כבר מזה 8 ימים אני ללא אינטרנט. אינטרנט זה כלי העבודה שלי. אני עובד מהבית כבונה אתרים ואי זמינות האינטרנט פוגע לי בפרנסה וכי אני שוקל להגיש תביעה בבית המשפט בנושא כשימצא הזמן לכך. דניאל אומרת שאין טכנאי יותר קרוב מ-23/11/2014 אלא רק אחרי ב-26/11/2014.
כרגע המצב הוא שאני עובר התעללות מזה יותר משבוע, ונעזוב את זה שבדירה שעזבתי היו לי תקלות על בסיס יום-יומי ומבלי שקיבלתי התייחסות רצינית בנושא.
ביקשתי מדניאל לקבל פתרון חלופי עד הגעת טכנאי לביתי שאוכל להתחבר לאינטרנט ולעבוד. טענה שאין פתרון שכזה. נתתי דוגמא הכי קטנה, כשאני מכניס מכשיר סלולרי לתיקון אני מקבל מכשיר סלולרי חלופי, נכון פחות מתקדם אך כלי שאוכל לעבוד איתו. בהוט לא מכירים פתרונות חלופיים ואין התייחסות לזה שהלקוח אינו מקבל שירות.
שאלתי את דניאל מה בדבר הפצוי המגיע לי על כך שגם ביום שלישי לא הגיעה טכנאי, טוענת כי עפ"י המידע הקיים במערכת לא ניתן לקבל פיצוי כי הטכנאי היה בבית ולא היה אף אחד. כרגע חובת ההוכחה עליהם. טענות שלי: לא קיבלתי שיחה (ולא SMS ולא תא קולי), היה מישהו בבית כך שאם דפקו בדלת היו נענים, ולא הושאר שום פתק על דלת "אפורה".

אשמח להתעברות שלכם על מנת לקבל טכנאי בהקדם האפשרי, ושנית פיצוי עפ"י החוק על כך שביום שלישי לא הגיע טכנאי ופיצוי על כך ששבועיים איני מחובר לאינטרנט. ומה עם עוגמת נפש?

בברכה,
רפאל ***
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי וטכנאי במיידי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה