פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן מענה לבקשה לטכנאי במשך למעלה מחצי שנה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי אורית ואני רוצה להגיש תלונה נגד חברת הוט בנוגע לאמא שלי. במשך למעלה מחצי שנה אנחנו מנסים לתאם ביקור טכנאי לאמא שלי ואיננו מצליחים. אמא שלי אלמנה המתגוררת במודיעין, ברח' עמק זבולון 29/6. היא משלמת לחברת הוט מידי חודש כ-300 ש"ח עבור טלוויזיה ותשתית אינטרנט. זה תקופה ארוכה שיש לאמא שלי תקלות רציניות עם הטלוויזיה, הממיר המקליט והשלט. עגמת נפש רבה נגרמה לה ולי בעת שניסינו לבקש בעדה טכנאי שיגיע לבדוק לעומק את הבעיות. בחברת הוט סירבו לשלוח טכנאי וביקשו תיאום ובדיקה מול הטלוויזיה בבית אמי. לא היה טעם לכך היות ויש תקלות בכל הקשור להפעלת הטלוויזיה, תיפעול השלט ותיפעול הממיר.
אינני מבינה מדוע לא נענו לבקשתנו לטכנאי במשך למעלה מחצי שנה.
אמא שלי משלמת כלקוחה מאוד וותיקה של הוט ואינה נהנית ממה שהוט אמורה לתת לה.
האם עלינו לפנות לערכאות גבוהות? מה עלינו לעשות כדי לקבל מענה לבקשה?
עגמת נפש רבה מאוד נגרמה ונגרמת לאמא שלי הרבה מאוד זמן
ואנחנו מיואשות מלהשיג נציג הוט ומלקבל מענה לבקשה שלנו.
אנא תשובתכם. זה לא יכול להיות שלקוחה וותיקה המשלמת כל כך הרבה מידי חודש להוט, לא יכולה לקבל ביקור טכנאי ללא בדיקות מקדימות וללא עלות ועגמת נפש.
תודה רבה מראש. בברכה, אורית ***. הבת של פרנסיס ***. 054-77***96
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביקור טכנאי של הוט בדחיפות עם מתן מענה לבעיות הטכניות הרבות. בנוסף פיצוי הולם וראוי לעגמת הנפש שנגרמה לאמא שלי על חוסר יכולתה להפעיל את הטלוויזיה והממיר המקליט תקופה ארוכה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה