פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות וניתוק הטלוויזיה נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם בשם אמי, הגב' חיה ***, אלמנה, ניצולת שואה, נכה, בת 88 וכבדת שמיעה. אמי לקוחה של הוט משנת 1999. לפני כשנתיים היא עברה לירושלים. היות והיא שינתה את חשבונה בבנק היא שלחה להוט הוראת קבע מעודכנת. ההוראה, שנשלחה מספר פעמים אכן נקלטה במחשבי החברה אך משום מה הוט ממשיכים לנסות ולגבות את חובם על בסיס ההוראה הישנה.
מידי חדשיים מנתקת הוט את הטלוויזיה, האמצעי היחיד של אמי לקשר עם החוץ ומודיעה לי חגיגית בעת ובעונה אחת עם הניתוק על כך שנצבר חוב בחשבונה של אמי. אציין שההתנהגות הזו היא בניגוד לתנאי הרשיון, סעיף 41.8.1 המחייב לעדכן בפירוט את החיוב דרך הממיר וסעיף 42ץ2ץ2 המתיר לנתק רק לאחר עשרה ימי עבודה. קבלתי הודעת SMS ואימיל באותו יום (24.11) שהטלויזיה נותקה הוט מודיעה לי בהיותי איש הקשר בגלל לקויי השמיעה של אמי. כמובן שלא ניתן להשיג שום איש שרות ואני נתון לחסדי הוט שיואילו להתקשר אלי במוקדם או במאוחר.
כאשר מואילה החברה להתקשר בחסדה אלי אני צריך להתקוטט אתם ולדרוש שיבדקו את החשבון אצלם. השירות אינו מידי ולעיתים מתקשרת האחראית אחרי שבועיים. כמובן שלאחר בירור מתבררת העובדה שאכן הוראת הקבע קיימת. הנציגה מואילה להתנצל ומבטיחה בכל היקר לה שההתעללות לא תישנה. למותר לומר שההתעללות הזו חוזרת על עצמה מידי חדשיים למרות ההבטחות.
אודה לכם אם תתערבו ותעזרו להפסיק את ההתעללות הזו אחת ולתמיד. אמי זקוקה לטלוויזיה וכל יום שעובר מקשה על בדידותה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה