פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמני המתנה לא נורמליים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום פניתי להוט בכדי לסדר את הממיר שלי שהחליט שהוא מפסיק לעבוד ולשנות את החבילה שהייתה לי של ערוצי הטלוויזיה המחירים היו לי מעט יקרים אז חשבתי להתנתק, אמרו לי שינתקו אותי ושיחזרו אלי ביומיים הקרובים, אכן חזרו אלי כעבור שעתיים נציגה נחמדה סידרתי חבילה מחדש וביקשתי לסדר את הממיר שלא עובד רואים מסך שחור ורק את פס השידורים של הוט, השיחה עם הנציגה הייתה 22 דקות ולאחר מכן היא העבירה אותי לשרות הטכני ופה התחילה הבעיה המתנתי 25 דקות בכדי שיענה לי נציג וכאשר הוא ענה לי הוא פשוט העביר אותי לנציג אחר בלי לשאול לדעתי פשוט העביר ומכאן חיכיתי עוד 25 דקות בכדי שיענו לי בסך הכל המתנתי כ50 דקות בכדי לסדר את הממיר לאחר מכן כאשר התלוננתי על זמני ההמתנה וביקשתי לדבר עם אחראי העבירו אותי שוב להמתנה ארוכה ופשוט נכבה לי הפלא והלכה השיחה. זה פשוט ביזיון שככה הוט מזלזלים בלקוחות שלהם וכמובן שאני חייבת לציין שלא נתנו לי את האפשרות להשאיר מספר ושיחזרו אלי לפעמים הם כן נותנים אך במקרה הזה לא נתנו את האפשרות.
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
שיתנו מענה מהיר ולא יתייחסו בכזה זלזול ללקוחות שלהם אם יש צורך בעוד כח אדם אז שיוסיפו.!! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה