שירות גרוע, לא מקצועי ולא אמין. |
נושא התלונה: |
היין קרן |
שם/כינוי: |
יום חמישי 27 נובמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לאחר בעיות חוזרות ונשנות עם הממיר בביתי, הומלץ לי ע"י השירות הטכני להחליף ממיר.
תואם לי שליח מטעם הוט לשבוע לאחר פנייתי.
השליח שהגיע אפילו לא הואיל בטובו לצאת מרכבו, מסר לי את הממיר החדש וביקש ממני לגשת לביתי ולהביא לו את הממיר הישן.
לאחר שחיברתי את הממיר לפי ההוראות, קיבלתי הודעת שגיאה שכרטיס הצפייה אינו תואם.
התקשרתי למוקד שירות הלקוחות ולאחר שנציגה בשם סיגל ניסתה להגדיר לי את הכרטיס ללא הצלחה, היא טענה שהיא מעבירה את הנושא לטיפול צוות הנדסי (או משהו כזה) ויצרו עמי קשר לאחר 3 ימי עסקים.
תשובתה לא היתה מקובלת עליי כלל וכלל.
לא די בכך שחברת הוט לא שולחת טכנאי, אלא שליח שלא מוכן אפילו להיכנס אליי הביתה וגם זאת רק שבוע ויותר לאחר פנייתי, הנציגה מבקשת ממני להמתין שלושה ימי עסקים נוספים.
האירוע האמור התרחש ביום חמישי, דהיינו, עליי להמתין עד ליום שלישי לצורך קבלת השירות.
ביקשתי מהנציגה להעביר אותי לאחראי עליה או למנהל, אך היא טענה שבפנייה למנהל עליי להמתין עד ארבע שעות ויחזרו אליי.
סירבתי בתוקף לקבל את תשובתה והתעקשתי להישאר על הקו על לקבלת אחראי או מנהל.
הנציגה של הוט אמרה כי היא תקבל אישור ממנהל לנתק לי את השיחה מאחר ואני לא מוכנה לנתק את השיחה.
לא האמנתי למשמע אוזניי, להשיג מנהל כדי לנתק לי את הטלפון בפרצוף היא יכולה, אבל כדי לתת לי מענה לפנייתי היא לא יכולה??????
לאחר כארבעים דקות על הקו הועברתי סוף סוף לבחור בשם אוסמה שהזדהה כאחראי והוא שמע את פנייתי והבטיח לי שהוא מנתק את השיחה ומעביר את פנייתי לטיפול מידי ויחזרו אליי לטלפון הנייד עוד באותו היום.
מיותר לציין שאף אחד לא חזר אליי ולא יצר עמי קשר.
אני מאוכזבת קשות מהיחס הגרוע שקיבלתי, מחוסר המקצועיות ומהזלזול של החברה בלקוחותיה.
אודה להתייחסותכם.
בתודה מראש,
קרן ***
|
|
|
|
|