פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים בניגוד להסכמים מוקלטים עם חברת הוט נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.

אני לקוח של חברת הוט מזה שנים רבות.

בחודש מאי 2014 פניתי לחברת הוט על מנת שיעדכנו את המחירים שאני משלם בגין טריפל ובתוספת קו טלפון שני. אציין כי הפניה נבעה מכך שבאוקטובר/נובמבר 2013 ניהלתי שיחה דומה עם נציגת שירות בכירה וקבעתי מחירים, ולאחר מספר חודשים נתברר לי שכל ההסכמות שנקבעו, חוללו על ידי חברת הוט והיא חייבה אותי בסכומים גבוהים יותר, מאשר נקבע איתם.
אם כן בחודש מאי 2014 סוכם עם מנהלת שירות בשם חנאן כי עלות כל השירותים של הוט תהיה 370 ₪ לחודש. כמו כן ביקשתי שישלחו לי תרשומת של השיחה (ואני רשמתי את התרשומת ב OUTLOOK).
לתדהמתי קיבלתי בחודש נובמבר חשבון (לא מקבל מדי חודש בחודשו כנדרש) והתברר לי שמחייבים אותי בסכום של כ – 450 ₪ במקום 370 ₪ כפי שסוכם.

פניתי לחברת הוט ולאחר תלאות רבות ועיכובים רבים המתנתי כשעה בטלפון לקבלת מענה טלפוני, הצלחתי ליצור קשר טלפוני וביקשתי לדבר עם נציג שירות בכיר.
פנתה אליי נציגת שירות בכירה בשם מריאנה. הסברתי לה את הענין וביקשתי שתקשיב לשיחה המוקלטת והיא הבטיחה שתתקשר אליי לאחר שתבדוק את ההקלטה של השיחה.
באורח שאינו מפליא, היא לא חזרה אליי כנדרש.
מאז שיחתנו, מזה כשלושה שבועות שבחברת הוט משיבים לי רק במיילים ומודיעים לי שמריאנה טוענת שניסתה להשיג אותי בטלפון וכי לא הייתי זמין. כל בקשותיי שתנסה שוב, או שייקבע יום ושעה ואני אהיה זמין עלו בתוהו. מיותר לציין שאני עונה לכל השיחות טלפון וכי הם מוצגות על המכשיר שלי ואין כל שיחה מהוט.
באופן תמוה, הנציג באינטרנט לא מודיע למריאנה שתנסה להתקשר אליי ולהבהיר את הענין.



מדובר בדפוס התנהגות מוכר ופסול של חברת הוט, לגרום ללקוחות להתייאש ולא לאפשר להם גם לעזוב, ואין כל גוף במדינה שמגן על האזרחים במקרים כאלה. ברור שמדובר במדיניות שמטרתה לייאש אותי, ולבזבז את זמני היקר כך שאוותר.

להלן מוצגת טבלה של המחירים ששילמתי לחברת הוט בחודשים הקודמים :

ינואר-13
166

פברואר-13
133

מרץ-13
335

אפריל-13
428

מאי-13
420

יוני-13
420

יולי-13
380

אוגוסט-13
386

ספטמבר-13
437

אוקטובר-13
437

נובמבר-13
450

נובמבר-13
360.31

דצמבר-14
336.78

ינואר-14
336.76

פברואר-13


מרץ-12


אפריל-14
407.22

מאי-14
404.87

יוני-14
343.17

יולי-14
430.12

אוגוסט-14
429.78

ספטמבר-14
437.45

אוקטובר-14
439.77



ניתן לראות כי לאחר השיחה במאי 2014 המחיר עודכן לחודש ימים לסך של 343 ₪ ומיד לאחר מכן עלה לסך של 430 ₪. כמו כן ניתן לראות כי בחודשים נובמבר, דצמבר וינואר שולם על ידי 360 ₪, 336 ₪ ו 336 ₪.



כל שביקשתי מחברת הוט הוא להקשיב להקלטה ולפעול בהתאם למה שסוכם. אני מבקש לזכות אותי בגין כל החודשים שמאז חודש יוני 2014, וכן להעמיד את המחיר למנוי על סך של 370 ₪ כפי שסוכם עם חברת הוט.



בהוט הודיעו לי שההקלטה לא קיימת (לדעתי מדובר בשקר, שהרי הם מחוייבים לשמור את ההקלטות, ואף שמעתי מחברים שהם מכירים מקרים דומים שגם שם כשהיה נוח לחברת הוט, "ההקלטות נמחקו ואינן קיימות").



כמו כן אני מבקש בשם כלל האזרחים הנתונים למרותם ולהתנהגות הבזויה של חברת הוט, לדאוג לכך שחברה זו תכבד את החוקים ותענה לשיחות הטלפון ובזמן שנקצב לכך. בפועל גם כאשר קיים מענה קולי שמאפשר ללקוח לקבל שיחה "לכשיגיע תורו" הדבר לא מבוצע בפועל, ולאחר ששוב אתה נאלץ להתקשר ולהמתין זמן רב למענה, מודיעים לך שהתקשרו אליך ולא היית זמין, דבר שאני מטיל ספק רב באמיתותו.



אבקש את טיפולכם המסור, ובבקשה אל תתנו לחברת הוט לצאת פטורה בלא כלום ועם תירוצים שלא נבדקו עד תום.





בברכה,

אבי ***

כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה