זלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
שבת 29 נובמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שבת בתאריך ה- 29.11.14 התקשרתי לחברת הוט בכבלים אליה אני מנוי מכיוון שלא הייתה תמונה בטלויזיה הנציגה ניסתה אומנם לעזור אבל בסופו של דבר אמרה לי שאני יגש להחליף את הממיר בנקודת השירות של הוט ,
בתאריך 1,12,14ניגשתי ואחרי המתנה ארוכה בתור הנציגה שקיבלה אותי החליפה לי אותו ואפילו לא רצתה להרכיב אותו ואמרה אתה גבר שטויות
הגעתי הביתה הרכבתי את הממיר ושוב הפעם זה לא עבד
התקשרתי לתמיכה הטכנית של הוט והם אמרו לי נשלח לך טכנאי לעוד ארבעה יימים,,,
התקשרתי היום 2.12.14 שוב לחברה דיברתי עם נציג מאוד אטום שאמר לי "ביג דיל אז אתה כמעט שבוע בלי טלויזיה " , הוא עוד אמר אנחנו ניתן לך פיצוי כספי על הימים שאתה בלי כבלים
לבסוף קיבלתי פיצוי של 61.50 ש''ח ,אבל היום אני בלי טלויזיה היחס המגעיל של הנציגים העוגמת נפש שנגרמה לי כאן והכי גרוע שנציג השירות אומר לי "אתה יכול לתבוע אותנו אני למדתי משפטים"
הפיצוי שלהם זה משהוא אבל עדיין להשאר כמעט שבוע ללא כבלים
אני ממתין לטכנאי שאמור להגיע ביום חמישי השבוע אבל זה עדיין הזוי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
היו צריכים לשלוח באותו הרגע טכנאי מכיוון שהם ידעו שזו לא בעיה בממיר וסכום הפיצוי צריך להיות יותר גבוה כי אני משלם עבור הכבלים ללא אינטרנט או טלפון 285 ש''ח ! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|