פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא האמנתי שיש דברים כאלה שברו אותי! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום. מאז שהצטרפתי להוט יש לי צרות איתם... סגרנו מחיר של 315 שקלים לחודש על העיסקה ומאז כל חודש הם מחייבים אותי במחיר אחד [וכמובן שהחיובים השונים הם מעל 315 שקלים] התשלומים הגיעו אפילו ליותר מ380 שקלים!!! כמה פעמים התקשרתי בעבר ביגלל אותה בעיה וביקשתי כבר להתנתק ואחרי מלחמות איתם ושיחות ארוכות מאוווד! הם אמרו שהם יפצו אותי בכך שהם יורידו לי במחיר בחודשים הקרובים עד שאגיע אל המחיר שסגרתי איתם מלכתחילה. וכך לא יהיה הפרש [כאילו יזכו אותי אבל לא ישלמו לי חזרה אלא יקזזו במחיר.] זה לא קרה. ועדיין המשכתי לשלם להם מחירים הזויים וגבוהים. ומאז אחרי ים של שיחות שהתקשרתי אליהם וביקשתי את הפיצוי כל השיחות שלהם "מתנתקות" עכשיו לא רק שזה מכעיס?!... יש להם את החוצפה גם לא לחזור אלי ולהתעלם!
יותר מזה!!! בשיחה האחרונה שהתקשרתי [לפני כמה ימים] שאני כולי מיואש מהם אמרתי לעצמי אני לא אנסה להתנתק אלא רק להוזיל את העיסקה, כי ידעתי שזה פשוט בילתי אפשרי להתנתק מהם [כי אם אני אנסה אני מועבר ל"קשרי לקוחות" ומשם "למנהל" ואז איך שהוא השיחה מתנתקת שוב ושוב ושוב... בקיצור ענתה לי איזה בחורהושאלתי אותה למה אתם מחייבים אותי כל חודש במחיר אחר מה זה הדבר הזה?! היא פשוט התחלה לצעוק עלי! הייתי בשוק אמרתי לה את לא מתביישת לצעוק עלי? אני זה שמשלם לכם לא אתם לא ולכם יש טעויות כל חודש בחיובים ולא לי... בקיצור עייפתי מלכתוב ונראה לי שאתם הגלגל הצלה האחרון שלי . מקווה שתוכלו לעזור לי.
תודה רבה.
כספי סוג הנזק :
קבלת כל הכסף שחוייב סתם חזרה ופיצוי כספי על כל הסבל שאני עובר איתם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה