פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.11.14 בבוקר התקשרתי לחברת "הוט" בכדי לאפס סיסמה, וכדי לבקש שיגיע טכנאי של החברה להחליף לי ממיר שלא עובד מעל שבועיים. לאחר יותר משעה שאני מול השירות אופסה הסיסמה, ונקבע שביום רביעי בתאריך 3.12.14 יגיע טכנאי להחליף את הממיר.
באותו ערב חזרתי הביתה, ולצערי, הטלויזיה לא פעלה וכן כל הטלוויזיות האחרות.כמובן שהתקשרתי לחברת "הוט" ויש לציין, כי לקח להם המון זמן לענות וזה כך בכל שיחת טלפון אליהם.
בלילה מאוחר אחר שכבר ענו( יש לצייןשהשארתי את מספר הנייד שלידרך המענהושום תגובה לא היתה)הסברתי למוקדן שישנה בעיה(לפני שהיחה התקבלה ע"י המוקדן ולאחר שהשרתי את מספר הניייד שלי, ישנה סריקהשבודקת האם ישנם תקלות באזור, ומכיוון שלא היו תקלותהשיחה מועברת למוקדן) העברתי את השיחה לבעלי ולאחר שבעלי חזר ואמר למוקדן על הביה, הוא "פתר" אותו בכך שיש תקלה באזור.
בבוקרכאשר התעוררתי בדקתי מה מצב ה"תקלה" וכמו שחשבתי עדיין שום דבר לא תוקן. הילדים שלי ראו באותו לילה משחק כדורסל חשוב דרך הניידים שלהם.
התקשרתי באותו בוקר מוקדם לחברת "הוט" ושאלתי את אותה מה זה תקלה 602?(כמובן שעד שענו לי עבר המון זמן.
הססרתי למוקדנית את הבעיה ואת כל השתלשלות אותו יום לפני כולל הבוקר של יום חמישי.
היא שאלה אותי לגביי האינטרנט והטלויזיה, בדקתי וגיליתי שכל הטריפל לא עובד.כשביקשתי לבוא ולתקן את התקלה, המוקדנית לא היתה נעימה.
לאחר שהושארתי על ממתינה ולאחר שהיא "שבה" ביקשתי ממנה לחזור אליי עם תשובה. אותה מוקדנית לא חזרה אליי. לאחר שעה וחצי התקשרתי שו ודיברתי עם מוקדוןם בשם, טוני, ושוב כל הטרטורים וההשהיה על הקו. ניתקתי את השיחה וגם הוא לא דאג לחזור אלי. לאחר שעה התקשרתי שוב וענה לי מוקדן בשם ,אביאל, שאמר לי שהוא מעביר את הבקשה וכשדרשתי לדבר עם מנהל הוא אמר שיחזרו אלי.
בסביבות השעה 11:30 התקשרה אלי מנהלת שממש לא היתה נעימה והתעקשה שבאותו יום אף אחד לא יבוא לתקן את התקלה. באחת השיחות של אותו בוקר נאמר לי שמופיע לי שצריך להגעי טכנאי ביום רביעי ואז תתוקן הבעיה. סירבתי1 אותה מנהלת אמרה לי שביום ראשון יגיע טכנאי ואני סירבתי ביקשתי שיגיעו עוד באותו היום, כי כבר התלוננתי יום לפני ולא נעשה כלום. ניתקתי את השיחה שאני. ביום ראשון30.11.14ללא תיאום הגיעו לתקן את הבעיה, ומכיוון שלא הצליחו זה נמשך גם אחר הצהריים.

ביום שלישי בערב2.12.14 התקשר אלי מנהל, כפיר, ושמע את הסיפור הוא זיכה אותי על שבועיים. באותה שיחה ציינתי שאני לא מרוצה מהחיוב שלי והעסקה שנסגרה עם "הוט" נראית לי גבוהה.
הוא אמר לי שהוא יחזור אלי למחרת ומבטיח לטפל בעניין.
למחרת הוא התקשר ומסר שיחזרו אלי משירות לקוחות.
באותו בוקר חזר אלי אחד בשם משה , הסברתי לו שאני לא מרוצה ומה שהובטח לי בעיסקת הטריפל לא קיים. הוא זיכה אותי ב150 ש"ח וסגרנו שהוא חוזר אלי בתאריך 3.1.15 ויציע לי עיסקה אחרת במידה וייצאו מבצעים חדשים.
באותו יום היה אמור להגיע אותו טכנאי שהיה אמור להחליף את הממיר. המתנתי לו עד לשעה 18:00 בערב. התקשרתי לחברת"הוט" וכמובן שו אין תשובה. בשעה 18:27 הצלחתי להשיג אותם. לטענת המוקדנית, אין בכלל במערכת טכנאי שאמור להגיע. הפניתי אותה לשיחה של יום חמישי בבוקר (לפני התקלה) וביקשתי ממנה לשמוע ולעבור על השיחה, כולל יום שישי.היא התעקשה שאין כלום. ביקשתי לדבר עם מנהלת והיא סירבה ואמרה שמחר, ביום חמישי, תחזור אלי מנהלת ואני התעקשתי שאני רוצה לדבר עם האחראית שלה באותו רגע. לאחר התעקשות היא העבירה אותי לאחת שהזדהתה בשם הילאם והיא המנהלת. וזה אחרי ארבעיים דקות שיחה עם המוקדנית. לאחר ששוב הסברתי לה את הבעיה היא היתה גסת רוח ואמרה לי שהיא מעלה לקו נציג שיכו לעזור לי. זה היה בדקה ה47. המתנתי על הקו עוד 13 דקות ואף אחד לא ענה לי . הייא פשוט נפנפה אותי. ניתקתי את השיחה לאחר שאותה הילאם השאירה אותי על הקו. החלטתי שבדיוק לאחר שתעבור שעה אני אנתק. כמובן שע לרגע כתיבת התלונה אף אחד לא חזר אלי( בוקר יון חמישי 4.12.14 השעה 9:45)
לטיפולכם
עלבון וביזבוז זמן סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה