פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק והמשך חיוב מצד חברת הוט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.8.14 שלחנו לחברת הוט בקשה כתובה לניתוק כל השירותים שהיא מספקת למנוי על שם יעל מזור, ת"ז 52135316. בקשת ההתנתקות נשלחה דרך אתר 'נתק'. לאחר שנוכחנו כי חברת הוט לא ניתקה בפועל את המנוי וממשיכה לגבות מאיתנו כספים, פנינו לשירות הלקוחות של החברה בתאריך 2/11/14. לאחר המתנה ארוכה של 25 דקות, ענה נציג בשם דניאל מצוות בת-אל, ומסרנו לו כי ביקשנו להתנתק בתחילת חודש אוגוסט, אך שהוט ממשיכה לחייב אותנו בדמי המנוי. דניאל ציין כי הוא לא מוצא בקשת ניתוק במערכת, וביקש מאיתנו לשלוח את העתק בקשת הניתוק לפקס שמספרו: 077-7078213. דניאל ציין כי לאחר שליחת העתק בקשת הניתוק, הוא יטפל בפנייתנו וכי יושבו לנו הכספים שנגבו מתאריך בקשת הניתוק. חלף חודש מאז ששלחנו את ההעתקים, ודניאל מצוות בת-אל לא חזר אלינו. בחודש שחלף חברת הוט המשיכה לחייב אותנו בניגוד לחוק.
חברת הוט פעלה במקרה זה בניגוד לחוק, והתעלמה מבקשת הניתוק שלנו. אנו דורשים את החזר כל הכספים שנגבו מאיתנו מאז בקשת הניתוק בתוספת ריבית והצמדה, וכן פיצויים עקב עוגמת הנפש והזמן שבוזבז עקב התעלמות חברת הוט מבקשותינו.
כספי סוג הנזק :
השבת הכספים + פיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה