עלבון / עוגמת נפש |
נושא התלונה: |
יום רביעי 10 דצמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני לקוח ותיק של הוט , במהלך השנים שבהם אני מקבל מהוט שירות היו עליות וירידות { וזה לגיטימי } ,אני מאמין שיש לך הרבה על הראש אבל מבקש שתקרא על החוויה הרעה שעברתי .
בתאריך 7/10/2014 נציג של הוט ביצע לי חבילה וסיכם איתי על מחיר בהתאם, ומאחר ואני מכיר את זה מהעבר החלטתי להתקשר להוט ולבדוק עם פקיד אחר את סיכום העסקה , וכל פעם היו מוסרים שכנראה שעדיין לא עדכנו את העסקה כי היא לא כפי שסיכמו איתי, ולאחר שראיתי שחייבו אותי בסכום כספי גדול יותר ממה שסוכם התקשרתי וכעסתי והפקיד שמסר לי שהוא המנהל אמר לי זה מה יש ושאם לא טוב לי אני יכול להתנתק מהוט, ואני שהיתי בסערת רוחות אמרתי לו באותה הנשימה "אז מצידי אתה יכול לנתק אותי " הפקיד הזה אמר לי "טוב תחכה שניה " { לא הבנתי בכלל מה הוא עושה } ואז אמר לי "טוב מעכשו אתה מנותק" סיימתי את השיחה איתו ולאחר כשעה התקשרתי לביתי וביקשתי מילדי לבדוק אם יש לנו כבלים והוברר לי שאני נותקתי , בהתחלה חשבתי להתחבר ל"יס" אבל במחשבה שניה אמרתי לעצמי שאני לא מתכוון לתת לאותו פקיד לממש את "התענוג שלו " שהרי הוא רק פקיד בחברה והוט לא שייכת לו , התקשרתי להוט והוברר לי מפקידה שאותו פקיד שניתק אותי רשם דברים שיקריים שכביכול הוא הציע לי חבילה ושאני לא היתי מוכן לשום חבילה , נדהמתי מזה והסברתי שאני לקוח שנים רבות של הוט ולא היה ולא נברא מה שהפקיד רשם וביקשתי להמשיך ולהיות מחובר להוט , ואז נמסר לי שאני לקוח חדש ושצריכים לתת לי את המבצע של לקוחות חדשים ושצריכים לתאם לי התקנה שעליה אני צריך לשלם, הסברתי להם שיש לי את הממירים ושאני מחובר ויש לי נקודות/ שקעים ושכל זה מיותר { זה לא חלמאות ? } הפקידה אמרה לי שאין מה לעשות וזה הנוהל לגבי כל לקוח חדש ואמרה לי שאני יסביר את זה למתקין, באותו היום וכל הלילה לא היה לי כבלים/ טלפון / אינטרנט .
אני היתי חייב לשתף אותך בחוויה הקשה שעברתי וסיפרתי על החוויה שלי לחברים ולבני משפחתי המורחבת וקיבלתי הרבה דיעות מאנשים היו כאלה שמסרו לי שהוט חברה לא אמינה והיו כאלה שניסו למשוך אותי לעבור לחברת "יס" והיו הרבה דיעות שליליות על חברת הוט , ואני עדיין חושב { אולי מתמימות } שזה אולי פקיד זה או אחר שהורסים את השם של החברה , אני מאמין ומקווה שכל השיחות שלי וההתקשרויות שלי עם נציגי הוט מוקלטות ע"מ שזה יאמת את כל מה שכתבתי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להנחות את העובדים/ וסיכום עסקה עתידי במחיר הגיוני |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|