פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שווא לפני ההתחברות שלא קוימו נושא התלונה:
ציביאק משה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏29 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/6/2014 סוכם עם חברת הוט על טריפל ל 3 חודשים במבצע 200 שח לחודש .לאחר ניסיונות רבים מצידם והבטחות שונות לגבי השירות האישי לו אני אזכה הסכמתי. ואז התחילה מסכת התלאות שלי כמתואר בהמשך. בתאריך 2/7/14 הגיע טכנאי הוט עשה את כל החיבורים לפני שבדק שהכל עובד באופן מסודר הזמן דחק לו וניפרד ממני לשלום. כבר למחרת התחילו הבעיות .אם זה בטלפון . קליטת האינטרנט פעלה לסירוגין. פניתי לנציגה בשם דיקלה אשר הבטיחה לי טיפול אישי שבזכות הבטחותיה הצטרפתי לחברה {בין שאר ההבטחות דיקלה אמרה שהיא תידאג לנתק אותי מבזק ומבזק בינלאומי ומ יס מסתבר שהדבר לא נעשה ונגרמו לי נזקים כספיים בניגוד לאישורה שהניתוקים בוצעו}.התקשרתי למספר פלפון אישי שלה ושמעתי אותה בשיחת וועידה דורשת לטפל בבעיות שנוצרו..ללא הצלחה מרובה. בלית ברירה מצאתי את עצמי מטריד את דיקלה מאחר ובזבזתי זמו רב בהמתנות לקבלת שרות. הרגשתי בקולה שידיה קבולות למרות רצונה לעזור.בשלב מסוים הפסקתי להתקשר . כך זה נימשך עד תאריך 24/7/14 הגיע אלי טכנאי ופטר את רוב הבעיות הטכניות ולטענתו ההתחברות הראשונית לא היתה תקינה. פניתי לחברה לקבלת זכוי על התקופה מה-2/7/14 עד ה-24/7/14 תקופת השיבושים והתקלות ואושר לי זכוי ע"ס 50.9 ש"ח. בתאריך 12/7/14 קיבלתי חשבונית ראשונה ע"ס 114.90 ש"ח ל-7 ימים בלבד לא ברור לי איך נוצר הסכום הנ"ל שלא על פי הסיכום ? מתברר שבזה לא תמו הבעיות הטכניות למיניהן. בהמשך מידי פעם היו הפסקות קליטה הציפיה לנציגי שרות גרם לי לבזבוז זמן ואנרגיות מיותרות . עד אשר החלטתי להתנתק מחברת הוט . בתאריך31/8/14 פניתי לחברת נתק וקיבלתי אישור לניתוק. {אשר נימצא בידי} התקשרתי לנציגת שרות וביקשתי לבוא ולקחת את הציוד .נציגת שרות אמרה שאין לי צורך לדאוג .טכנאי יגיע בזמן החופשי שלו. {נא ראו בהקלטות}הסכבת שנוצרה עד להחזרת הציוד לא היתה באחריותי. מאז היתה לי התכתבות ענפה עם נציגים בכירים שונים דרך המיילים. בלנסות לשכנע אותי לחזור בי ובהצתדקות לסיבות לתקלות השונות . מאחר ולא השתכנעתי ."ושבעתי נחת " בזמן הקצר שעבר. .שמתי לב שהתחילו להגיע חיובים שונים שלא על פי ההסכם שהיה . נתתי הוראה לביטול הוראת הקבע. אין ולא היה ל כל רצון להתחמק מהתשלומים המגיעים לכם ולא יותר מכך. עד היום שולם על ידי הסכום של 535.93 ש"ח באם תבדקו את החשבון באופן הגון התברר לכם שיתרת החשבון עומד לזכותי למרות העוגמת נפש שעברתי בזמן כל כך קצר.אגב חלק ניכבד מהתיכתובת שהיתה. נימצאת בידי באם יש צורך העביר לכם את כל התיעוד שברשותי. וכמובן ההקלטות שבידי ובידכם מאשרות את כל ההשתלשלות. {העתק נישלח למועצה הישראלית לצרכנות} אני אסיים בתיקווה לתשובתכם המהירה והעינינית . בכבוד רב משה ***05229***91
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבלת יחס הוגן ללא ניצול ונקמה על התנתקות . פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה