פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות כמו חול נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
כלקוח חדש שעתה סיים את חבילת הטריפל המוצעת לכל לקוח מצטרף , אני מאוכזב ורותח משירות מתחת לכל ביקורת של החברה. אתחיל ואומר שכל שיחותי עם נציגי הוט מוקלטות ומתועדות, ובעת הצורך גם ישמשו ראיות כתביעה במועצה להגנת הצרכן ופניות הציבור.
הבעיה החלה כמה ימים לפני תפוגת מועד החבילה, כלקוח אחראי, התקשרתי ודיווחתי לנציגת הוט בתאריך ה30/12/14 שעומדת להיגמר לי חבילת הטריפל ואני מעוניין לעבור לחבילת סטודנטים, כסטודנט, הוצעה לי החבילה ופורטו כל מאפייניה בפניי , בנוסף הנציגה באה לקראתי מנחמדותה בכך שאת הממיר מג'יק שקיים כבר אצלי, לא אצטרך להחזיר ולא אשלם עליו סכום נוסף בכל חודש מתקופת החבילה החדשה (שנה) . סוכם גם עם הנציגה שהחבילה תתעדכן בתוך כמה ימים והתשלום עליה יהיה 255 ש"ח. לאחר כמה ימים, התקשרתי שוב להוט ומסתבר ששום דבר ממה שסוכם עם נציגה זו, לא באמת קרה. החוצפה התחילה כאשר הנציג אמר שהתשלום בחודש זה יהיה 350 ש"ח, למרות שדאגתי לשנות חבילה לפני סיומה, טענתו הייתה שה"תפעול" עובדים על שינוי החבילה כ14 יום, לכן בגלל ה"תפעול" אני צריך לשלם סכום מלא! , למרות שדאגתי לשנות את החבילה!! לפי חוק הגנת הצרכן ואני מצוטט מן החוק "ניתן לתבוע פיצוי ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ₪ , במקרים הנ"ל:*העוסק המשיך לחייב את הצרכן בתשלומים לאחר מועד סיום העסקה או ההתחייבות, אף על פי שהצרכן ביקש להפסיק לחייב אותו בגין אותה עסקה ולא הסכים להארכת ההתקשרות." נוסף על כך -הוא טוען שאכן האזין להבטחה של הנציגה על הממיר מג'יק ללא תשלום נוסף , וכדבריו - " אין לי אפשרות לבצע את זה ותאלץ לשלם את הסכום הרגיל", נציגת HOT אחת מבטיחה הבטחות ללקוח ומנגד נציג HOT אחר לא עומד בהבטחות אלו!, כאשר הבנתי שאין לי מנוס ביקשתי אחראי והטענה הייתה שאין כרגע- רותח מעצבים ומאוכזב מאוד, ביקשתי להתנתק וכתגובה ראשונית הנציג השירותי המדהים ניתק לי את הפלאפון בפרצוף!!!
לסיכום, אחזור ואדגיש כי יש ברשותי הקלטות ותיעוד של כל השיחות וההבטחות לשווא
בתודה מראש דוד ***.
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם, שינוי חבילה בהתאם לבקשתי, ועמידה בהבטחות שהובטחו פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה