פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין לאחר ביטול השירות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-16 לדצמבר הזמנתי העתקת קו טלפון מבזק להוט.
ב-17 לדצמבר הופיע בביתנו טכנאי מטעם הוט. במקום להתעסק בהעתק קו טלפון הוא ניגש ישר לטלוויזיה וניתק אותה וזאת למרות שבעלי שהיה באותה עת בבית הדגיש בפניו שהוא אמור לטפל בטלפון ולא בטלוויזיה.
בעלי דרש מהטכנאי שיחבר את הטלוויזיה בחזרה ולאחר שהוא לא הצליח לעשות את זה הטכנאי התקשר וקרא לצוות שמטפל בטלוויזיה.
בינתיים הטכנאי חתך ולקח את כל הכבלים של בזק, תלה כבלים חדשים של הוט בצורה רשלנית ולא מסודרת, נטש הכל והלך. וזאת חרב דרישות של בעלי לסדר את הכבלים ולוודא שטלוויזיה חזרה לפעול.
לאור התנהלות הבזויה והלא מקצועית וזאת בלשון המועטה של טכנאי מטעם הוט ישר הבנתי איזה יחס חברה מעניקה ללקוחותיה ולכן ב-18 לדצמבר ביטלתי את העברה להוט. שוחחתי עם נציגה בשם מעיין. מס' ביטול 91391718.
פניתי מספר פעמים להוט על מנת שיבוא וייקחו את הציוד שנשאר אצלי אך לשווא.
ב-24 לדצמבר בעלי ואני בכוחות עצמנו ועל חשבון זמננו היקר החזרנו את הציודים לסניף הוט מובייל בנתניה. מס' אסמכתא להחזרת הציוד 442954.
יש לציין שבהוט הציבו את החזרת הציוד כתנאי לביטול של חיוב על סך 240 שקל בגין התקנת הטלפון.
חשוב לציין שעקב התקנה הלא מקצועית של קו הטלפון על ידי טכנאי של הוט נמנע מאתנו לעשות שימוש בטלפון בין 17-18 לדצמבר!!!!
חרף כל ההבטחות שקבלתי לגבי ביטול חיוב בגין ההתקנה התפלאתי לקבל ב-06 לינואר חשבונית לחיוב על סך של 240 שקל.
אין מילים בפי לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה למשפחה שלי עקב התנהלות רשלנית, חצופה ומזלזלת של הוט!!!!!
לא רק שנאלצנו לחוות שירות לא מקצועי ורשלני, לא רק שנמנע מאתנו להשתמש בטלפון במשך יומיים, לא רק שנגרם נזק לטלוויזיה שלנו אלא אנחנו כרגע נדרשים גם לשלם שלא כדין על כל ההתנהלות הזאת !!!!!
התנהגנו כמו צרכנים הוגנים, החזרנו ציוד להוט ולא דרשנו שום פיצוי בגין עוגמת נפש ובזבוז זמננו היקר.
ובמקום התנצלות אנחנו מקבלים חיוב על שירות גרוע ורשלני!!!!!
לאור האמור לעיל האנחנו דורשים מהוט לבטל לאלתר את התשלום ולהתנצל בפנינו על כל התנהלותה כפי שתוארה לעיל.
את ביטול החיוב יש לשלוח בכתב לכתובת המייל שלי אליה נשלחה החשבונית.

עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול חיוב והתנצלות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה