פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אמירת אמת והטעיית הלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

ביצעתי שדרוג של החבילה שלי והזמנתי Fiber box + MOCA ובתאריך 12.1.15 הגיעו טכנאים לביתי לצורך התקנה. מסתבר כי כאשר בבניין מותקן MOCA נוסף לא ניתן לחבר דירה אחרת ל- MOCA.
הטכנאים הלכו כלעומת שבאו ואני נשארתי ללא כלום. הטכנאים הודו כי זוהי בעיה ידועה אשר נובעת מהמתאם החדש של הוט. כלומר בזבזו לי את הזמן וגם הוצג לי מצג שווא.
ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולאחר כחצי שעה (אמורים לענות תוך 3 דקות או להפנות להשארת מספר) ענתה לי נציגה בשם זינה מצוות אלה (מספר פנייה 92573519) וסיכמתי עימה שלמרות שהציוד של החברה לא עובד (MOCA) יבואו ויתקינו אצלי את ה- Fiber BOX עם פיצוי כספי בגובה של עלות של זוג מתאמי רשת. נקבעה התקנה ליום רביעי ה- 13.1.15 בין 7:30 ל- 9:30.
הובטח לי שהמתקין ינסה להגיע ב- 7:30.
מאחר והמתקין לא הגיע, הרמתי טלפון לשירות הלקוחות ואלו התכחשו לסכום עימם וכי נציגת שירות הלקוחות בכלל לא תיאמה לי ביקור. נאמר לי כי עלי להחליט אם להתנתק או אם להזמין התקנה.
מי שיאזין להקלטת השיחה יבין כי החברה משקרת במצח נחושה ומתכחשת לסיכומים עימה.
לאור השקר הגס והשירות הלקוי שקיבלתי ביקשתי להתנתק מהחברה.
לדעתי יש מקום לתביעה ייצוגית כנגד אי עמידה בתנאי החוק, בזבוז זמן הלקוחות בהמתנה לשיחות, הטעיית לקוחות (MOCA).
החברה לא מבינה כי עלות של לקוח עוזב גבוהה מעלות גיוס של לקוח חדש.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש וניתוק מהיר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה