פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב תכנית ערוצים בחברת HOT נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏פברואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 5.2.15 ביקשתי לשנות את התכנית הערוצים בטלויזיה. נציג שירות, שינה לי את התכנית מ 6 ערוצי תוכן ל 4 ערוצי תוכן - בהוזלה של כ 100 ש"ח לחודש. אך לא נאמר לי שגם האינטרנט ישתנה מ 100 M ל 30 M ומה המשמעות שלזה. מיום חמישי אין לי אינטרנט בבית. כשהתקשרתי אתמול כדי להחזיר את המצב לקדמותו נאמר לי שאי אפשר ואני חייבת לעשות תכנית של כל ערוצי התוכן על מנת לקבל בחזרה את ה 100 M. אמרתי לנציג שכל רצוני היה לחסוך כסף ועכשיו הם מחייבים אותי לשלם עוד 100 ש"ח. בקשתי 3 פעמיים להתנתק משירות האינטרנט. רק ב פעם השלישית הסכימה הנציגה לפתוח לי קריאה לביטול שהמשמעות שלה שתוך 48 שעות יחזרו אלי. כלומר, מיום חמישי אני ללא אינטרנט וגם משלמת על השירות שאיני מקבלת. כשבקשתי זיכוי הנציגה אמרה לי שהיא לא יכולה לעשות שום דבר. כשבקשתי לחזור לתכנית הישנה שלי, נאמר לי שאי אפשר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תכנית ערוצים חדשה ואינטרנט 100 M פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה