פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות, בזבוז זמן, עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏פברואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
מוקד טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לנציג מכירות של החברה בכדי לתאם הגעת טכנאי ושינוי ספק האינטרנט, תואם לי טכנאי אולם קיבלתי SMS עם הודעה שנשלח חוזה התחברות למייל שגוי.
ניסיתי לתפוס את החברה ולהסביר זאת -
שיחה אחת נמשכה זמן רב (כ- 10 דקות) ובשל לחץ נאלצתי לנתק בטרם ענה לי נציג.

בשיחה נוספת מאוחר יותר הגעתי אל נציג מכירות שקטע אותי באמצע משפט שבו ניסיתי להסביר לו מה אני מעוניין לבצע (עדכון כתובת דוא"ל) ואמר שיעביר אותי לנציג מכירות ואילו בפועל הועברתי לנציגת תמיכה טכנית.
במהלך שיחה זו שנמשכה כחצי שעה (ומוקלטת) הועברתי בין 4 נציגים שונים, כולם אמרו לי שהם לא יכולים לעזור לי, הועברתי לנציגים שלא יכולים לעזור לי (תמיכה טכנית), לנציגים שאמרו לי שהם לא מוצאים את המנוי שלי (שירות לקוחות) בעוד נציגים אחרים כן מצאו אותו במערכת שלהם, קטעו אותי במהלך השיחה והעבירו אותי לנציגים אחרים (לכל אחד מהארבעה הייתי צריך להסביר במה מדובר מההתחלה, חלק מזמני ההמתנה בין הנציגים היו מעל 7 דקות).

מיותר לציין כי מכיוון שביקשתי לבצע דבר פשוט כל כך ונתקלתי בקשיים רבים כל כך נגרמה לי עוגמת נפש וכעס רב.

מסרתי לנציגה האחרונה את פרטי ההתקשרות שלי וביקשתי ממנה שיחזרו אלי מכיוון שזמני יקר ויטפלו בעניין, ובמידה ולא יעשו זאת היום - אין טעם בהגעת הטכנאי מחר.

התקשרתי בכדי לתקן טעות בכתובת הדוא"ל שלי אולם כעת אינני מעוניין להתחבר אליהם, ומעוניין בפיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן ובנוסף -
לוודא כי לא יגיע אלי טכנאי מחר ולא אחוייב על ידיהם על שירות שלא סופק לי במשך אפילו שנייה אחת.
פיצוי, ווידוא שלא אחובר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה