פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים ללא ידיעתי ובעקבות זה שרות לקוחות מביש גרוע ביותר.b נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 11.2 התקשרתי למוקד לברר חיוב לא ברור של חשבונית גבוהה מאוד 516 ש"ח הסבירה לי הנציגה כי הוט חייבו אותי כ150 ש"ח על נקודה של קו הטלפון. אציין כי הייתי לקוחת טריפל של הוט ז"א ששילמתי גם על קו טלפון אבל בפועל הייתי לקוחה גם של בזק ובמקביל שילמתי גם להם. מסרתי לנציגה כי לא עידכנו אותי על החיוב ובמידה והייתי יודעת לא הייתי עושה קו כי ממילא התשלום שלי לבזק 25 שח בלבד על החזקת קו. (150 מול 25 -בחישוב פשוט שנה בזק מול התקנה חד פעמית של הוט) בכל אופן הנציגה הייתה מאוד אדיבה ומסרה לי שתאזין לשיחב ואם אני צודקת ולא ציינו בפניי את העלות היא תדאג לזיכוי וביקשה 2 ימי עסקים לבדיקה. הנציגה לא חזרה החלטתי היום שוב להתקשר לתבוע תשובות ענתה לי נציגה נוספת שהתחייבה שיחזור אליי מנהל עד השעה 21 שסוגרים את המוקד בהתחייבות. כמה צפוי גם המנהל לא חזר. בינתיים נשארתי עם החיוב הלא מוצדק
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה