פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות ונשנות בקו האינטרנט של הוט נושא התלונה:
נמס אמנון שם/כינוי:
‏יום שישי ‏20 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך חודשים מספר כל כמה ימים קו האינטרנט נופל או מושפע מאיבודי מידע. כל פעם שאני מתקשר ל *6900 נמסר לי בהודעה מוקלטת שיש בעיה אזורית וכמובן האופציה היחידה לחכות לסמס בסיום התקלה ואז אני מנותק מהקו.
חודשים שלמים של תקלות אזוריות? ההייתכן שאין לי אפשרות של יותר מיומיים ברמת אינטרנט נורמלי?
זה בהחלט מוגזם!
אין לאף אחד את האומץ להודות שמשהו ממש לא בסדר בתשתית?

ממש חוצפה!

אני מצפה שיתקנו את התקלה במהירות ויפצו את משפחתי על השירות הירוד
כספי סוג הנזק :
תיקון לאלתר של בעיות התשתית ופיצוי נאות על חודשי התקלות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא בפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה