פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי ואי קבלת שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 18.03.2015 התנתקתי מהוט עקב שיחת מכירה שקרית.
בתאריך 19.03.2015 התקשר נציגה חביבה (אלה) והבטיחה הבטחות והוזלות משמעותיות במחיר אם אתחבר לטריפל ולאחר שכנועים רבים הסכמתי. קבענו שיגיע טכנאי שיחליף את הציוד הקיים אצלי ויחבר אותי מחדש. הגעת הטכנאי נקבעה לתאריך: 22.03.2015 בין השעות: 16:00 - 19:00. בסביבות השעה חמש הטכנאי התקשר ואמר שיגיע בעוד כחצי שעה, ולאחר כשעה התקשרה נציגה שטענה שהכתובת הרשומה אצלם איננה הכתובת הנכונה ולכן הטכנאי לא יגיע (הכתובת שהיתה מעודכנת אצלם הינה ביניין אחד ליד הביניין שלי). אתמול התקשרתי לשירות הלקוחות על מנת לדרוש את המגיע לי על פי החוק - 600 ש"ח עבור אי הגעת טכנאי. נציגת השירות התווכחה ואמרה שמכיוון שהודיעו לי שהוא לא יגיע לא מגיע לי סכום הפיצוי. הסברתי שעל פי החוק הם היו אמורים להודיע על אי הגעת הטכנאי יום קודם עד 20:00 ולא באותו היום כשכבר כשעתיים חיכיתי להגעת הטכנאי (יצאתי מוקדם מהעבודה במיוחד בשביל זה). לאחר אי הסכמה עם הנציגה בקשתי לדבר עם מנהל והובטח לי שמנהל יחזור אליי בתוך 4 שעות. אני מניחה שמיותר לציין שמנהל לא חזר אליי ופנייתי לא טופלה. השיחות מוקלטות אצלי.
אודה לעזרתכם בקבלת המגיע לי על פי החוק,
ענבל *****.
קבלת 600 השקלים המגיעים לי על פי החוק עקב אי הגעת הטכנאי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה