פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות של החברה < נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב!

יש לי שני מנויים
אחד על שמי ליאת ******ת.ז ********

אחד על שם אבי נחום ******* ת.ז*********

לפני כחודש וחצי שלחתי מכתב תלונה בעקבות שיחה טלפון שקיבלתי ממוקד המכירות

בניסיון "לדחוף" לי הטבה שכביכול ללא עלות שמסתבר שכן יש תשלום בעבור ההטבה לפתוח את כל הערוצים חינם +אינטרנט 100 מגה

בהמשך למכת ששלחתי חזרתם אליי ונתתם לי הטבה חודשיים VOD

ללא תשלום כלומר תחייבו ותזכו 60 ₪ מה שממש לא התבטא בתשלום החודשי חויבתי כרגיל למרות ההבטחה .

ואגב ממשיכים להתקשר אליי ולנסות לדחוף לי שוב ושוב את "ההטבה בחינם של הוט"

היום קיבלתי 2 שיחות .בבקשה לקבל מנהל כמובן שסורבתי אני לא מבינה כלקוחה שמשלמת ממיטב

כספה לחברה שמספקת לה שירות לא יכולה לקבל לעולם מנהל ??? איזה מין דבר זה ???

בנוסף במינוי של אבי לפני כשלושה שבועות ביקשתי להוריד את ה-VOD

ופשוט התעלמו מהבקשה וחויבנו עוד 30 ₪ לחינם מה יהיה ?????

אני מבקשת שמנהל יחזור אליי בהקדם לנייד *********

אני הפעם שוקלת בהחלט לעזוב את חברת הוט עקב התנהלות כושלת עם לקוחותיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני ממתינה כבר שבוע לטלפון ממכם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה