פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק במשך ארבעה חודשים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של הוט מספר רב של שנים ולפני כחודש לאחר שהתעוררו לי מספר בעיות בחשבון הבנק הבחנתי בחיוב כפול של 740 שקל במקום 360 שנמשך כבר ארבעה חודשים כשפניתי להוט נאמר לי שיש לי חריגה בשיחות הטלפון כאשר אני יודעת שהחבילה שלי כוללת שיחות ללא הגבלה.התשובה שקיבלתי היתה שאני פניתי וביקשתי להחליף ערוצים אז באופן אוטומט החבילה שלי השתנתה מטריפל גולד לטריפל לייט שאלו השמות של החבילות שלהם. אני מבחינתי ביקשתי רק להחליף ערוצים ואף אחד לא טרח לומר לי שזה כרוך בהחלפת חבילה .הנציגה ענתה לי בפירוש שמי שמחליף ערוצים צריך לברר האם השתנתה לו החבילה וזה מוקלט אצלי.כמובן שהתנתקתי מיד אבל לא קיבלתי מהם זיכויי שעומד על מעל אלף שקל . מה גם שהטלפון הביתי בכלל לא פעיל אצלינו והאבסורד הוא שלכל אחד מבני הבית יש טלפון נייד עם קו ללא הגבלת שיחות ולא ייתכן שאשלם סכום כזה על שיחות .לאחר כמה שיחות עם נציגים גם בכירים נאמר לי שלא אקבל זיכויי.מבחינתי רומתי על ידי חברה שפירנסתי כבר מעל עשור שנים .אין לי אמונה בהם ואין לי כל רצון להתחבר אליהם שוב אני רק מבקשת לקבל זיכויי ומקווה שיפסיקו לרמות אחרים.
כספי סוג הנזק :
זיכויי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה