פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרמית, רמאות שקר ללקוח נושא התלונה:
מוזס עופר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך יותר מ 10 שנים הייתי לקוח מרוצה של חברת הוט.
לפני 8 חודשים בערך עברתי לחברת יס (מתוך סקרנות לסדרות חדשות)
כעבור 3 חודשים פנתה אלי גברת יפעת משמור לקוחות של חברת הוט והצליחה בקסמיה "השקריים" להחזיר אותי להוט, למותר לציין כי לא היו לי כל תלונות לשרות של חברת יס.
ההצעה שלה היתה "קוסמת" והיא עשתה הכל בכדי שאני יעבור, מסע שכנועים שכעבור יותר משעה הסכמתי וזאת כתלות לכך שכעבור 3 חודשי ם בהם "זכיתי" למחיר נמוך היא ורק היא ללא התערבותי תלחם מול השרות להורדת המחיר בתום 3 החודשים.
כמובן שהגברת הנחמדת בשכנועיה אמרה לי שאין צורך שאתקשר אליה - היא זו שתתקשר אלי לבשר לי את הדיל החדש.
לא דובים ולא יער !!! חיכיתי ושום טלפון ממנה לא הגיעה. אני יזמתי את השיחה ושלא למרבה הפלא גם לא טרחה לענות לי, רק לאחר ששלחתי לה הודעה "חריפה" חזרה אלי בטענה שחזרה מחופשה וכשתתאקלם בעבודה תחזור אלי.
גם פה השקר שלא התגלה בפעם השניה, היא כמובן לא חזרה אלי ושוב נאלצתי לרדוף אחריה!
זה קרה ממש אחרי החגים (פסח) היא ענת לטלפון והפעם ברוב חוצפת כאילו כל ההבטחות שלה פרחו מזכרונה, הציעה לי 2 אלטרנטיבות לטיפול בבעיה, שכחתי רק לציין שהחשבונית שקבלתי זינקה מ 253 ש"ח ל 387 ש"ח.....
2 ההצעות כדלקמן:
1. תתקשר לשרות לקוחות ותילחם בהוזלת המחיר.
2. תתנתק מהוט ואז יחזרו אליך.

פשוט חוצפנית, גועלית ושקרנית - בזכות הגברת הזו שכמובן זכתה בשקריה ללקוח חוזר, לא בקיימה את מה שהבטיחה.
קבעתי עימה שלמרות שאני מאוד עסוק ואין בכוונתי להמתין שיענו לי בשרות לקוחות שנדבר לקראת השעה 17:00 של אותו היום בשיחת ועידה עם שרות הלקוחות.... כמובן שהשיחה לא התקיימה כי שוב היא התחמקה ולא ענתה, יום למחרת שלחתי לה הודעה ממש ברורה שאני ממתין לטלפון ממנה כפי שהבטיחה, אך כעבור 3 ימים שנתתי לה לחזור אלי לא יצרה קשר (על אף שההודעה היתה ממש חריפה ונוקבת) - פשוט התעלמות !

גברת יפעת שמספר הנייד שלה הינו: 050-7****55 גרמה לכך שיותר לא אחזור להוט גם אם יציעו לי בחינם, היום חזרתי לחברת יס שהם פי 1000 יותר טובים הן בתכנים והן בשרות.
את גברת יפעת הרסת את התדמית החיובית שהיתה אצלי במשך שנים לחברת הוט שמעסיקה אותך !!!
את מביישת את עצמך ואת החברה שמעסיקה אותך.
פשוט גועל נפש, רוע וזלזול.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה