פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממיר תקול שבוע, והטכנאי לא בקטע של להגיע נושא התלונה:
לוי אייל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
* 10.5.15 - אנו מתקשרים להודיע שיש בעיה בממיר, אתם קובעים לנו שליח שיבוא לקחת את הממיר הלא תקין.
13.5.15 - השליח מגיע, לוקח את הישן, שם את החדש, לא מתקין, מתוקף תפקידו הוא לא אמור. מקובל, משחררים אותו. רואים שהכבלים לא תקינים ושרשום שיש בעיית תקשורת. מתקשרים אליכם. אתם קובעים לנו טכנאי שיבוא עם ממיר תקין.
17.5.15 - אנחנו מסתגרים בבית בין 12 ל3 בצהריים, כפי שקבענו. טכנאי לא מגיע. מרימים אליכם טלפון - אתם אומרים שלא נקבע לנו שום טכנאי, ושאמרנו שעצמאית נעשה את זה. יש לנו הקלטות, אמנם באיכות לא בשמיים, אבל בכל זאת יש לנו הקלטה שבה הנציגה אומרת לפחות פעמיים - יום ראשון, ה17.5.15, בין השעות 12 ל3 בצהריים. אתם טוענים שזה לא נכון.
עבר שבוע, אין לנו טלויזיה, אין לנו מה לראות, אנחנו עדיין משלמים כמו פראיירים ואתם משקרים לנו בטלפון לא פעם, לא פעמיים, לא יודע כמה פעמים במדויק - כי הפסקנו לספור
להפסיק לשקר ללקוחות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה