פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקול חוזר על עצמו של ממיר מגיק חדש שסופק בהתקנה חדש לפני מס' ימים נושא התלונה:
רון שלמה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
הממיר המקליט בסלון שהוא למעשה העיקרי והראשי .שהותקן רק לפני מס' ימים .עקב התחברות מחודשת להוט .כמעט מדי יום ביומו הממיר נתקע .ואז מתחיל מרוץ טלפוני מיגע ומתיש .בחלק מהפעמים הליוי הטכני ממש לא מקצועי וקרה שאפילו נותקה השיחה מהשרות במתכוון.נמאס לי לכרוע על הברכים לנתק מהחשמל ועוד כאלו מין דברים .למען השם אני רוצה לשבת בבית בסלון ולצפות בנחת .ולא להפוך למשרת של הוט.ולשמוע שזה קורה .לא אמור לקרות אלה עם הציוד ביודעין דפוק [ולזה קוראים רמאות ] היום ה21-5-15 היה השיא שיחה של קרוב לשעה ובסופה הסכימו שהממיר תקול ויגיע טכנאי ביום שלישי הקרוב .כל האורחים כולל הנכדים עברו עוגמת נפש מכיוון שתכנים שהוקלטו כל השבוע החולף לא ניתנו לצפיה וכמובן הצפיה בסלון התבטלה
אי אפשרות לצפות בתכנים הרצויים סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה