פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי למרות תיאום נושא התלונה:
שטיינגרדט אלכסנדר שם/כינוי:
‏יום שני ‏25 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי, ה-21.5.15 פניתי טלפונית לחברת "הוט" בבקשת סיוע בעקבות תקלת תקשורת בביתי. אחרי ניסיונות מצידם (אשר לא צלחו) לפתור את התקלה טלפונית, נמסר לי כי יש צורך בהגעת טכנאי מטעמם אלי. ביום שישי פנה אלי נציג נוסף ותיאם איתי כי ביום שני, ה-25.5.15, בין השעות 15:00-17:00, יגיע הטכנאי לביתי כדי לטפל בתקלה.
בנוסף, ביום שני בבוקר, נשלח אלי מסרון תזכורת לטלפון הנייד כי השירות תואם כפי שנקבע.
לצערי הרב, לא כך היה הדבר: עקב התיאום, נאלצתי ויצאתי ממקום עבודתי מוקדם מהרגיל, על מנת לפגוש את הטכנאי בזמן שנקבע. לתדהמתי ולאכזבתי, למרות התיאומים החוזרים והתזכורת, טכנאי חברת "הוט" לא הגיע כלל.
כאשר ראיתי כי הזמן עובר וכי אין סימן להגעת הטכנאי כפי שסוכם עימי, יצרתי קשר עם חברת "הוט" לבירור פשר העניין. קיבלתי תשובה כי הטכנאי אכן היה אצלי והחליף אפילו את הממיר! כמובן שלא היו דברים מעולם ואין אפילו כל קשר בין החלפת הממיר לכאורה לבין התקלה ממנה אני סובל!
באותה שיחה אחרונה, הובטח לי כי יחזרו אלי תוך שעה-שעתיים, אך לצערי גם זה אפילו לא התקיים. התקשרתי שוב, היום בבוקר ושוב נמסר לי כי העניין בבירור ואני עדיין ממתין...

מיותר לציין את עגמת הנפש הרבה שנגרמה לי, זאת ועוד שעות העבודה אשר נאלצתי להחסיר ומעל לכל אי פתרון התקלה המתמשך.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה