פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כאשר איני מנוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
היום קיבלתי חשבונית על סך 163 שח עבור שרותי טלוויזיה כאשר אני לא מנוי שלכם כבר כמעט חודש וחצי.
מה זאת החוצפה הזאת????
לפני חודש וחצי הוצאתם לי את הנשמה כי רציתי לעזוב אתכם ויצר איתי קשר נציג שלכם בשם דוריאן שבדרך לא דרך עזר לי אולם אני רואה שהסגה חוזרת על עצמה שוב.
בתאריך 30/4/15 בקשתי להתנתק משרותי הטלויזיה
החשבונית שלי נפתחת כל 15 לחודש כלומר לאחר שבועיים ביקשתי ניתוק ולכו בחשבונית של חודש 5/2015 הייתי אמור להיות מחוייב במחצית התשלום.
משום מה קיבלתי חיוב בסך 72.91 עבור טריפל Top Premium Special 16/04/2015-15/05/2015 לתאריכים הללו
היום קיבלתי חשבונית על סך של 163.68 לתאריכים 16/04/2015-09/05/2015 כלומר שוב חיוב שגוי עבור אותם תאריכים וזה כולל גם 30 מגה בעלות 72 ₪ כאשר אמור להיות לי ב 60 ₪
אתם פשוט חברה של ליצנים ויד ימיןם לא יודעת מיד שמאל
כולה הייתי אמור להיות מחוייב ב 60 ₪ עבור 30 מגה זה הכל
מדוע חייבתם אותי בתשלום כפול עבור תקופות שבהם אין לי בכלל בבית ממיר
מדוע אני לא משלם 60 שח עבור התשתית כפי שהובטח וכפי שנרשם לי במכתב ממחלקת שרות לקוחות שלכם וכפי שהשיחות המוקלטות יעידו
עותק ממיל זה נשלח לגורמים הבאים:
מערכת הכל כלול
משרד התקשורת
אתר תלונה
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה