פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עידכון חבילהaut נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שלושה חודשים יצרתי קשר עם הוט ועידכנו לי חבילה חדשה. אמרו שתיגמר ב18/6. התקשרתי ב15/6 לעדכן מסלול חדש,דיברתי עם נציגה שאמרה לי ב18/6 תיגמר החבילה ורק אז נוכל לעדכן, אם אעדכן עכשיו זה יכלל מעכשיו החבילה החדשה (מחיר גבוה יותר). התקשרתי היום שוב (18/6) דיברתי עם בחור בשם עלי ואמר לי שרק ב25/6 תיגמר החבילה ואז אותו דבר, שאתקשר ב25/6 על מנת לעדכן חבילה. כעסתי וביקשתי שינתק אותי ב25/6, אמר לי שלא יכול ושאתקשר באותו יום. ביקשתי מנהל, ולא הסכים לתת לי מנהל, גם לא שיחזור אליי. לא הגיוני שאתקשר שלוש פעמים כדי לעדכן מסלול ולא ניתן לעדכן שלושה ימים לפני כן את המסלול!!!
עצבים!! סוג הנזק :
עידכון החבילה מהיום ושלא אצטרך להתקשר שוב (כמו כל חברה נורמלית). פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה