פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התכחשות למחיר חבילה שנסגר עם נציגת מכירות -יסמין נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
סיכמתי עם נציגת שירות ( יש לי הקלטה של השיחה) על עסקה הכוללת דמי מנוי של 290 שח. אחרי שבוע כשהתקשרתי לשאול מדוע לא שולחים לי למייל את סיכום העסקה, נאמר לי שאין מחיר כזה ,והם בכל מקרה לא מוצאים את הקלטת השיחה עם העסקה המדוברת. אמרתי להם שאני הקלטתי את השיחה בסמרטפון ורק שיגידו לי לאן לשלוח את ההקלטה אבל הם מסרבים.
וביטלו את ההסכם חד צדדית בטענה שזה אמור לעלות 315 ש"ח .
בזבוז זמן ,עוגמת נפש. סוג הנזק :
הפתרון הנדרש הוא שאקבל את את המחיר עליו סוכם. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה