התכחשות לפיצויי מובטח ממחלקת פניות הציבור בעקבות תלונה. |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לאחר שהתלוננתי באתר זה על חיובי יתר וכן אי עמידה בהסכם עסקה מול נציגת לקוחות,וכבר הייתי בדרך להגיש תלונה במשרד התקשורת. ב 9.8.15 התקשרה אלי נציגת פניות הציבור של הוט, לאחר בדיקה היא אמרה לי שאני צודק והודיעה שאקבל החזר על החיובים השגויים , תיקנה את מחיר החבילה וכפיצוי הודיעה לי שאני מקבל את כל הערוצים פתוחים לחצי שנה.(אני יודע שזה לא כולל ערוצים של זכיין) כשבדקתי מול המסך גיליתי שלא כל הערוצים הרגילים נפתחו וחלקם חסומים,פניתי לחברה ושוב אותו פזמון , הם לא יודעים מי זו יעל ומי הבטיח ואין דבר כזה בקודים של המחשב ושיבדקו הקלטות. הצעתי לשלוח להם את ההקלטה מהטלפון שלי אבל אמרו שיבדקו ויחזרו אליי בתוך כמה ימים,(אשרי המאמין).
בקיצור גם כשחושבים שהכל הסתיים על הצד הטוב, הוט, לא עומדת בהסכם הפיצוי.
|
אי עמידה בהסכם פיצוי. |
סוג הנזק : |
לקבל באופן מיידי את הפיצוי המובטח או לבטל הכל ולהמשיך במסלול תלונה למשרד התקשורת. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|