פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התכחשות לפיצויי מובטח ממחלקת פניות הציבור בעקבות תלונה. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר שהתלוננתי באתר זה על חיובי יתר וכן אי עמידה בהסכם עסקה מול נציגת לקוחות,וכבר הייתי בדרך להגיש תלונה במשרד התקשורת. ב 9.8.15 התקשרה אלי נציגת פניות הציבור של הוט, לאחר בדיקה היא אמרה לי שאני צודק והודיעה שאקבל החזר על החיובים השגויים , תיקנה את מחיר החבילה וכפיצוי הודיעה לי שאני מקבל את כל הערוצים פתוחים לחצי שנה.(אני יודע שזה לא כולל ערוצים של זכיין) כשבדקתי מול המסך גיליתי שלא כל הערוצים הרגילים נפתחו וחלקם חסומים,פניתי לחברה ושוב אותו פזמון , הם לא יודעים מי זו יעל ומי הבטיח ואין דבר כזה בקודים של המחשב ושיבדקו הקלטות. הצעתי לשלוח להם את ההקלטה מהטלפון שלי אבל אמרו שיבדקו ויחזרו אליי בתוך כמה ימים,(אשרי המאמין).
בקיצור גם כשחושבים שהכל הסתיים על הצד הטוב, הוט, לא עומדת בהסכם הפיצוי.
אי עמידה בהסכם פיצוי. סוג הנזק :
לקבל באופן מיידי את הפיצוי המובטח או לבטל הכל ולהמשיך במסלול תלונה למשרד התקשורת. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה