|
|
|
|
|
|
כניסת HDMI נשרפה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני לקוחה של הוט כמעט שנה, בחבילת טריפל וממיר Magic. להפתעתי אתמול (18.08.15) באמצע הצפיה בטלויזיה נשרפה כניסת HDMI והטלויזיה הפסיקה לעבוד. לתדהמתי גיליתי שהתקלה נפוצה, אתם מודעים לתקלה ובכל זאת ממשיכים לשווק את הממיר התקול. אני לא צריכה לספוג את שיטת המצליח שלכם, דורשת לדעת כיצד אתם מתכוונים לפצות אותי ומה נעשה כדי למנוע תקלה זאת אצל שאר הלקוחות.
במידה וסוגיה זו לא תטופל בהקדם אני מתכוונת לפנות למועצת הכבלים והלווין, תוכנית צינור לילה וכל הפורומים הרלוונטים בפייסבוק ובברחבי האינטרנט.
ויקה
(לינק לתביעה ייצווגית נגד הוט בנושא: http://www.themarker.com/technation/1.2353769)
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|